شناسهٔ خبر: 35445767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم برخورد قوه قضائیه با عوامل ایجاد آشفتگی روانی در جامعه

امام جمعه موقت پردیس گفت: از رئیس قوه قضائیه درخواست داریم با افرادی که آشفتگی روانی در کشور ایجاد می‌کنند برخورد کرده و سوءبرداشت‌ها را درباره برخی از پرونده‌ها رفع کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پردیس، سید حسین حسینی‌تبار در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته  اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، ما در جنگی نابرابر با بعثی‌های متجاوز قرار گرفتیم که می‌خواستند یک هفته‌ای به تهران برسند؛ این  دوران حاوی پیام است که باید پیام‌های هفته دفاع مقدس هر روز بروزرسانی شود. 

وی با بیان اینکه یکی از این پیام‌ها این بود که در اوج مظلومیت دست به دامن ابر قدرت‌ها نشده و حتی صحبت از مذاکره نکردیم، گفت: امروز هم که این انقلاب در اوج اقتدار و قدرت است، منت مذاکره را از هیچ کشوری نمی‌پذیریم و قبول هم نخواهیم کرد، مگر اینکه آمریکا به تعهدات بین‌المللی خود بازگشته و به آن پای‌بند شود در غیر این صورت در هیچ سطح و منطقه‌ای مذاکره نخواهیم کرد.

امام جمعه موقت پردیس با اشاره به حمله موشکی یمنی‌ها بیان کرد: یمنی‌ها چهار پهباد را به سوی مناطق نفتی عربستان سعودی فرستادند که این سبب رسوایی سپر موشکی عربستان و اسرائیل غاصب شد. 

حسینی تبار افزود: صادرات نفت عربستان به نصف رسید و این رسوایی را به گردن ایران انداختند و گفتند با اجماع جهانی به ایران حمله می‌کنیم اما به قول رهبری زمان بزن درویی تمام شده است؛ آنها نمی‌دانند موشک‌های ما دوهزار کیلومتر بالاتر از شما موشک‌های شما را می‌زند؛ پدافند ما حرف اول را خواهد زد. 

وی اضافه کرد: ما چندسال عمر کشور را برای برجام صرف کردیم و مدام مذاکره برای مذاکره کردیم و 15 سال گذشت تا این برجام تصویب و در آخر با خیانت آمریکا پاره شد.

امام جمعه موقت پردیس با بیان اینکه کفار نیز در پیمان‌های خود با پیامبر پای‌بند بودند، گفت: امروز مطمعنأ مذاکره نخواهیم کرد اما متاسفانه یک تعداد افراد در داخل کشور خواسته یا ناخواسته با تبلیغات شوم آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. 

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان درباره خودسوزی یک خانم در تهران، بیان کرد: دشمنان این اقدام را مایه سوء استفاده قرار دادند که چرا زنان را محدود می‌کنیم و بدتر از دشمنان خارجی برخی نمایندگان مجلس هم توییت زدن در فضای مجازی از این کار دفاع کردند.

حسینی تبار افزود: اینکه نمایندگان مجلس مصونیت سیاسی دارند، به این اقدامات مرتبط نیست و طبق قانون باید فقط در حوزه ایفای نمایندگی مجلس صحبت کنند نه اینکه در تلگرام و توئیتر کشور را به خطر بیاندازند.

امام جمعه موقت پردیس خطاب به نمایندگان مجلس گفت: شما باید از انقلاب دفاع کنید، نه اینکه در خصوص اینگونه اقدامات که به کشور ضربه می‌زند پر و بال بدهید اما متاسفانه با این حرکات برخورد هم نمی‌شود.

وی ادامه داد: سلبریتی‌ها هم با قباحت تمام شرکت در مراسم این خانم را تبلیغ می‌کنند و به آن دامن می‌زنند و با آنها هم برخورد نمی‌شود، باید با هنرپیشه‌هایی که کشور را به آشوب می‌کشانند و هر کدام سیتیزن و ساکن دو و یا سه کشور و یا حداقل ویزای آنها را دارند، برخورد شود و هوشیار باشیم.

امام جمعه موقت پردیس تصریح کرد: از رئیس قوه قضائیه درخواست داریم با افرادی که آشفتگی روانی در کشور ایجاد می‌کنند برخورد کرده و سوء برداشت‌ها را درباره برخی از پرونده‌ها رفع کنند. 

حسینی تبار ضمن بیان اینکه آموزش و پرورش مسوول تربیت فرزندان ما نیست، گفت: محصلین مشتری‌های مدارس هستند، 15 درصد تربیت فرزندان در آموزش و پرورش انجام می‌شود و فارغ از نبود بودجه و ندادن سرانه به مدت 12 سال به مدارس همچنان به این امر مهم مشغول هستند.

وی ادامه داد: خانواده‌ها برای ثبت نام در مدارس دولتی با مشکلاتی مواجه می‌شوند اما نمی‌دانند فارغ از قانون رایگان بودن تحصیل هنوز قانون آب، برق  گاز و غیره رایگان مدارس اجرا نشده است.

امام جمعه موقت پردیس اضافه کرد: در شهرستان پردیس برنامه‌های خوبی انجام می‌شود اما اصل ترییت در منازل و توسط خانواده انجام می‌شود و برای تحقق آن باید بین خانواده و مدرسه هم پیوند بخورد. 

انتهای پیام/67016/پ/ث30

نظر شما