شناسهٔ خبر: 35445481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسئول قرارگاه عمار: ایران کانون پرورش نیروهای حسینی است

اهواز - ایرنا- مسئول قرارگاه عمار گفت: ایران اسلامی همواره کانون تربیت و پرورش نیروهای حسینی است و دشمن حذف این نیروهای حسینی را هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی طائب روز جمعه در مراسم  گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی رژه ۳۱ شهریور سال گذشته اهواز در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر  اظهار داشت: حمله تروریستی اهواز را یک حادثه نمی دانیم چرا که حادثه به اموری گفته می شود که از قبل پیش بینی نشده است.

وی افزود: جنگ تحمیلی نیز حادثه نبود چرا که دشمن به پشتوانه استکبار جهانی سال ها برای این حمله طراحی کرده بود اما فریاد نجات مستضعفان توسط امام خمینی(ره) تمامی این توطئه ها را خنثی کرد .

مسئول قرارگاه عمار ادامه داد: این فریاد نجات بخش باعث شد مردم وارد صحنه شوند و صدام به عنوان یک سگ شکاری مهار شد.

وی تصریح کرد : شهدا با تفکر وارد میدان شدند و سرنوشت زندگی خود را انتخاب کرده بودند؛ جریان حمله رژه ۳۱ شهریور از پیش طراحی شده بود و دشمن سال ها روی آن سرمایه گذاری کرده بود.

حجت الاسلام طائب بیان کرد : اگر شهدا می‌دانستند که قرار است این اتفاق رخ دهد و چه سرنوشتی را خواهند داشت بی شک بازهم در میدان حاضر می شدند.

وی بیان کرد : شاید شهید هشت ساله نیز با دانش به این که قرار است چه اتفاقی رخ دهد در صحنه می ماند چرا که سال ها شاهد روضه حسینی پدر و مادر خود بوده است .

مسئول قرارگاه عمار گفت: شهادت بر خلاف مرگ، بزرگ و کوچک ندارد چرا که کشته شدن در راه خدا از عسل شیرین تر است ؛ شهدا ، توطئه های بزرگ دشمن را خنثی کردند.

وی اظهار داشت : امنیت تمامی شهرهای ایران نتیجه جان فشانی های شهدا است و باید جایگاه آن ها را بیشتر بشناسیم .

حجت الاسلام طائب گفت: روزی روی تنگه هرمز هواپیمای مسافربری ایران هدف قرار گرفت و آن زمان تنها گریه کردیم اما این مسافران کشته نشدند بلکه شهید شدند و به برکت خون این شهدا پهباد چند میلیون دلاری آمریکایی که چشم دشمن بود، توسط ایران کور شد.

وی بیان کرد : اگر برای برجام جشن ملی اعلام می کنیم ، برای ساقط کردن پهباد آمریکایی نیز باید جشن ملی اعلام می‌کردیم .

مسئول قرارگاه عمار گفت: پهباد اطلاعاتی آمریکا با هزینه های سنگین ساقط شد و فرعون صفت های آمریکایی دیگر سرشان پایین است؛ ترامپ در یک سخنرانی گفته بود که ما نیز یک پهباد از ایران را در حالی که از ناو آمریکایی تصویر برداری می کرد ساقط کردیم اما برخلاف یاوه گویی دشمن، این پهباد ایرانی پس از انجام ماموریت سالم به مقصد رسید و پس از آن آمریکایی ها اعلام کردند که در خصوص این خبر اشتباه بزرگی را مرتکب شده اند .

وی ادامه داد: شهدای حادثه تروریستی به مرگ طبیعی از دنیا نرفتند و سال ها زمان می برد تا بفهمیم که این شهدا با نثار جان خود چه قدرتی را به ایران دادند.

حجت الاسلام طائب گفت: سیستم های جاسوسی انگلیس، موساد و آمریکا پشت پرده این حادثه تروریستی بودند اما این شهیدان موتوری را در تاریخ به حرکت در آورند که هیچگاه متوقف نمی شود.

وی گفت: متاسفانه به تازگی نام شهدا را از تابلو های سطح شهر بر می دارند؛ ما به کجا می رویم ، این کشتی اگر شهدا را نداشت آیا روی تلاطم های توفانی عالم این پیروزی ها را می‌توانست بدست آورد .

وی افزود: آیا اگر خط شهادت حذف شود دیگر ما می توانیم ظهور امام زمان را طلب کنیم ؟

وی ادامه داد: آن هایی که رژه می رفتند و آن هایی که تماشا می کردند، همگی سرباز امام زمان بودند و حسینی بودند.

حجت الاسلام طائب گفت: با این وجود تعدادی در کشور  انگیزه خود را تغییر دادند و در لواسان شهرکی مانند شهرک های لوس آنجلس ساختند که در آن ویلاهای میلیاردی احداث شده که متاسفانه بیشتر آن ها متعلق به برخی مسئولان است .

وی تصریح کرد : دشمن قصد دارد فرهنگ و نگاه ملت ایران را تغییر دهد اما امروز در خط مقدم موفق هستیم.

مسئول قرارگاه عمار گفت: رژیم سعودی با یمن وارد جنگ شد و یمنی ها تاسیسات نفتی عربستان را هدف قرار دادند و این همان چوب خدا است که صدا ندارد چرا که عربستان چوب ریختن خون شهدا در مکه را می‌خورد.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی رژه ۳۱ شهریور اهواز روز جمعه با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح ، مسئولان استان و مردم شهید پرور اهواز در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد .

۹۵۹۴ /۶۰۶۴

برچسب‌ها:

نظر شما