شناسهٔ خبر: 35440125 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بوکایو ساکا: گلزنی برای آرسنال رویایی بود که به حقیقت پیوست

مرتضی بابایی

بوکایو ساکو از به ثمر رساندن اولین گلش برای آرسنال بسیار خوشحال است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دیدار پنجشنبه شب آینتراخت فرانکفورت مقابل آرسنال در هفته اول لیگ اروپا در فصل 2019-2020، با نتیجه 3-0 به سود توپچی ها خاتمه یافت. در این دیدار بوکایو ساکا، هافبک هجومی آرسنال با عملکردی درخشان موفق به فراهم کردن دو پاس گل و به ثمر رساندن یک گل شد. این بازیکن 18 ساله پس از این دیدار در مورد اولین گلش با لباس تیم بزرگسالان آرسنال به رسانه ها گفت:

از گلی که به ثمر رساندم بسیار خوشحالم و لحظه ای افتخار آمیز برای من بود. از زمان کودکی خود همیشه رویای گلزنی برای آرسنال را داشتم و در نهایت توانستم به آن برسم و این رویایی است که به واقعیت پیوسته است. می خواهم گلزنی را بیشتر تجربه کنم و نیاز دارم با ادامه دادن به تلاش جدی خود، اطمینان حاصل کنم که می توانم این احساس را بارها به دست بیاورم. 

لازم به ذکر است ساکا در بازی برابر فرانکفورت، برای اولین بار در فصل 2019-2020 برای تیم بزرگسالان آرسنال بازی کرد که این دیدار پنجمین دیدار وی در مجموع برای این تیم محسوب می شود. این بازیکن همچنین جوانترین بازیکنی است که از ماه اکتبر 2008 موفق به گلزنی برای آرسنال در رقابت های اروپایی می شود(یعنی زمانی که آرون رمزی در سن 17 سالگی خود دروازه فنرباحچه را گشوده بود). 

نظر شما