شناسهٔ خبر: 35440054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| با شورای روستا و دهیاری سد تبارک برای تامین آب و برق سرویس بهداشتی رایزنی می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قوچان با بیان اینکه تنها مشکل این سرویس‌های بهداشتی تأمین آب و برق است، گفت: با شورای روستا و دهیاری سد تبارک برای تامین آب و برق سرویس بهداشتی رایزنی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان سامانه «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «سد تبارک قوچان منطقه نمونه گردشگری فاقد سرویس بهداشتی است» به ثبت رسانده بودند و درخواست پیگیری درباره این موضوع را داشتند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بابیان اینکه دو سرویس بهداشتی در محور گردشگری سد تبارک به‌صورت عمومی در منطقه احداث‌ شده، گفت: یکی از این سرویس‌ها در کیلومتر 15 محور در اردوگاه اُحد دانش‌آموزی و دیگری کیلومتر 20 این منطقه قرار دارد که دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد است.

جواد رجبی با تأکید بر این مطلب که تنها مشکل این سرویس‌های بهداشتی تأمین آب و برق است، افزود: قرار بود آموزش‌وپرورش این مشکل را حل کرده و سپس سرویس بهداشتی تحویل شود که متأسفانه این سازمان به تعهد خود عمل‌نکرده است.

وی یادآور شد: مشکلاتی که سرویس‌های بهداشتی عمدتاً در سراسر کشور و این شهرستان دارند این موضوع بوده که مجتمع‌های گردشگری ساخته می‌شود، اما به حال خود رهاشده و کسی نیست متولی اداره و بهره‌برداری این مکان‌ها باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قوچان با اشاره به اینکه می‌توان در محورهای مختلف در صورت تأمین زمین، اقدام به ساخت سرویس بهداشتی و نمازخانه کرد، افزود: مهم‌ترین مسئله پس از ساخت بهره‌برداری، اداره و نگهداری این مکان‌ها است تا در آینده شاهد به سرقت رفتن لوازم و برخی وسایل مثل درب و پنجره‌ها نباشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر رایزنی‌ها با آموزش‌وپرورش و دهیاری و شورای اسلامی روستایی که سرویس‌های بهداشتی در آن ساخته‌ شده انجام خواهد شد تا مشکل تأمین آب و برق حل شود.

انتهای پیام/ 70043

نظر شما