شناسهٔ خبر: 35439940 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌‎وگو|

عضو کمیسیون کشاوزی مجلس: نباید جلوی صادرات محصولات کشاورزی گرفته شود

عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» مجلس گفت: نباید جلوی صادرات محصولات کشاورزی را بگیریم چرا که صادرات محصولات کشاورزی یعنی حمایت از تولید داخل و صادرات تولید داخل یعنی کمک به اشتغال‌زایی و ثروت ملی.

صاحب‌خبر -
اتونشر/نباید جلوی صادرات محصولات کشاورزی گرفته شودعلی‌محمد شاعری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گفت: در حال حاضر در صادرات بعضی از محصولات کشاورزی تعرفه وضع می‌شود و تصویب اخذ تعرفه برای محصولات کشاورزی به صلاح نیست.

وی افزود: نباید جلوی صادرات محصولات کشاورزی را بگیریم چرا که صادرات محصولات کشاورزی یعنی حمایت از تولید داخل و صادرات تولید داخل یعنی کمک به اشتغال‌زایی و ثروت ملی.

این نماینده مجلس اظهار داشت: ما در حال حاضر قوانین دست و پا گیری را برای صادرات وضع کرده‌ایم که به تولید داخل ضربه می‌زند.

عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» در مجلس تصریح کرد: وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی باید مسئله اخذ تعرفه برای صادرات محصولات کشاورزی را مورد پیگیری قرار دهند تا این مسئله به کل برداشته شود.

این مجلس اظهارداشت: در حال حاضر در سال رونق تولید هستیم و باید با اخذ سیاست‌های صحیح از تولید ملی بیش از پیش حمایت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما