شناسهٔ خبر: 35439929 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گیم لانچر جدید شرکت راک استار عرضه شد

شرکت راک استار به تازگی خبر از عرضه نسخه جدید گیم لانچر خود داد و اعلام کرد گیمرها با دریافت این گیم لانچر می‌توانند به طور رایگان بازی Grand Theft Auto: San Andreas را دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت راک استار یکی از تولید کندگان بسیار محبوب عناوین رایانه‌ای بوده که مجموعه GTA این شرکت مدت‌هاست جزو عناوین پر طرفدار جهان به حساب می‌آید. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که نرم افزار Rockstar Games Launcher جدید را تولید کرده که نسبت به نسخه قبلی این نرم افزار تغییرات بسیار زیادی دارد و ظاهرا در این نرم افزار، بازی‌هایی که گیمر از شرکت راک استار روی سیستم خود دارد را در کتابخانه‌ای در کنار یکدیگر قرار خواهد داد تا دسترسی به این عناوین راحت‌تر باشد؛ همچنین در این نرم افزار هم نسخه‌های دیجیتالی بازی‌ها و هم نسخه‌های دیسکی بازی‌ها حضور خواهند داشت.

این نرم افزار با خرید هر کدام از نسخه‌های دیجیتالی یا دیسکی بازی‌ها، آن‌ها را به بخش کتابخانه انتقال خواهد داد و گیمر نیازی به انتقال دستی بازی‌ها به کتابخانه نخواهد داشت چرا که نرم افزار از طریق اسکن، کامپیوتر گیمر بازی‌های شرکت راک استار را تشخیص خواهد داد.

گیم لانچر جدید شرکت راک استار عرضه شد

همچنین در این نرم افزار امکان خرید آنلاین برخی از بازی‌های شرکت راک استار که شامل Grand Theft Auto V، Bully: Scholarship Edition، Grand Theft Auto: Vice City، Grand Theft Auto III، L.A. Noir و Max Payne 3 می‌شود نیز وجود دارد. همچنین راک استار اعلام کرده برای مدتی محدود بازی Grand Theft Auto: San Andreas به طور رایگان در دسترس افرادی است که این گیم لانچر جدید را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: عرضه نسخه بتا بازی Nioh 2

طبق اعلام راک استار این گیم لانچر از قابلیت cloud save پشتیبانی می‌کند و گیمر می‌تواند در هر مکانی به اطلاعات بازی‌های خود دسترسی داشته باشد. احتمال می‌رود شرکت راک استار در تدارک ارتقاء زیرساخت دنیای بازی‌های خود باشد تا از این طریق بتواند سکوت چند ساله خود را بشکند و دوباره نام شرکت خود را سر زبان‌ها اندازد.

انتهای پیام/

عرضه گیم لانچر جدید راک استار

نظر شما