شناسهٔ خبر: 35438015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش فارس از عملکرد نمایندگان گیلان در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال

سه نماینده گیلان در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل رقبای خود به میدان رفتند و با دو شکست و یک پیروزی به کار خود خاتمه دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم در دو گروه «الف» و «ب» آغاز شد و شهرداری آستارا، چوکا تالش و شهرداری فومن مقابل رقبای خود به میدان رفتند.

استارت چوکا با پیروزی خانگی

شاگردان فرشاد پیوس در تیم فوتبال چوکا تالش در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف شهرداری بم رفتند، این بازی در گروه ب این رقابت‌ها برگزار شد.

داور: حامد صادقی‌جو

کمک‌ها: مجید سربندی و رضا بابارئیسی

ناظر داوری: علی تقی مصطفی نژاد

 

ترکیب تیم فوتبال چوکا تالش:

مصطفی زینعلی، حبیب افرا، یامین فلاح، صائب فرجی، علی سلیمانی، شایان عاشورنژاد، جواد مولایی، حمید خدابنده‌لو، محمد جعفری، محمد پوررحمت‌الله و رضا اعتمادی.

سرمربی: فرشاد پیوس

ترکیب تیم فوتبال شهرداری بم:

عباس بختیاری- محمدجواد صادقی -حسین مختاری - کیهان میرزاده - سجاد تقوی - احمد داغر - مجید خمیسی - محمدامین کاویانی - مصطفی بهزادپور - احمد گمار - علی وزیری پناه

چوکا در قلعه عقاب‌ها به‌راحتی باج نمی‌دهد و این بار در حضور پرشور هوادارانش بازی را هجومی آغاز کرد، حملات شاگردان پیوس ثمری نداشت و این بمی‌ها بودند که در دقیقه ۳۰ مسابقه توسط مصطفی بهزادپور به گل نخست مسابقه دست یافتند.

چوکایی‌ها پس از این گل دست به بازی انتحاری زدند و با دو پنالتی کامبکی دراماتیک داشتند، دبل جواد مولایی در دقایق ۳۸ و ۶۵ نخستین پیروزی فصل را برای شاگردان پیوس رقم زد.

نتایج دیدارهای هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم – گروه ب:

ایرانجوان بوشهر ۳ – سردار بوکان ۱

چوکا تالش ۲ – شهرداری بم ۱

نفت و گاز گچساران ۲ – شهدای بابلسر ۱

شهرداری ماهشهر ۰ – ملی حفاری اهواز ۱

شهدای رزکان کرج ۰ – مس شهربابک ۰

پاس همدان ۱ – شهرداری بندرعباس ۱

نفت امیدیه ۰ – بعثت کرمانشاه ۱

 

شاگردان اشجاری با شکست استارت زدند

تیم فوتبال شهرداری آستارا از گروه الف رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان به مصاف مس نوین این شهر رفت.

ترکیب تیم فوتبال شهرداری آستارا:

آیدین مسعودی، معین تقوی، احمد عزیزی، میلاد افشه، پویا عزیزپور، مبین رضاپور، محمد آزادطلب، نیما پاکدل، سید علی یحیی زاده، امین حقده و پژمان ثباتی.

سرمربی: حسن اشجاری

شهرداری آستارا فصل نقل و انتقالاتی را با سرمربیگری علیرضا رخچکا آغاز کرد، تغییرات در تیم مرزنشین گیلان زمین، دیری نپایید و حسن اشجاری خیلی زود به تیم فصل گذشته خود بازگشت.

بازگشت اشجاری به نیمکت شهرداری‌چی‌ها در نخستین گام با شکست همراه شد، مس نوین کرمان با گل‌های امین کاظمیان و حمید محمدرفیعی با دو گل شهرداری آستارا را شکست داد.

 

تکمیل ناکامی گیلانی‌ها با شکست سنگین شهرداری فومن

تیم فوتبال شهرداری فومن به‌عنوان سومین نماینده گیلان در رقابت‌های لیگ دسته دوم در گروه الف مسابقات به مصاف تیم فوتبال شهید قندی یزد رفت.

فومنی‌ها به دلیل مهیا نبودن زمین ورزشگاه آزادی بالاجبار در ورزشگاه سردار جنگل رشت به‌عنوان میزبان به میدان رفتند.

ترکیب تیم فوتبال شهرداری فومن:

آرمین رحیم زاده، سعید دلاور، مازیار حبیبی، حسین محبی، هومن فلاحی، سیامک رحمانی، هادی سهرابی، صائب عاطفی، امید محمدنژاد، مهدی علی اصغری و محمد قاسمی.

سرمربی: مهدی شیری

شهرداری فومن در فصل جدید به‌عنوان آخرین تیم گیلانی اقدام به جذب نفرات مدنظر خود کرد، این تیم به دلیل عدم تحویل به‌موقع مدارک بازیکنانش، بازیکن جوان و امید را برای ثبت اولیه قرارداد به فدراسیون فوتبال معرفی کرد.

شاگردان شیری در نیمه نخست روی یک غافلگیری دروازه‌شان را بازشده دیدند، این گل توسط رضا بهمئی به ثمر رسید، دیدار دوتیم در این نیمه با همین تک‌گل به پایان رسید.

شهرداری‌چی‌ها در نیمه دوم دست به یک بازی انتحاری زدند ولی این تیم میهمان بود که در ضد حملات موفق عمل کرده و توسط سید جواد شفیعی پور و جلال غلام‌زاده به گل دست پیدا کرد، این دیدار درنهایت با نتیجه سه بر صفر به سود شهید قندی یزد خاتمه یافت.

نتایج دیدارهای هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم – گروه الف:

کاسپین قزوین ۱ – شهرداری همدان ۱

مس نوین کرمان ۲ – شهرداری آستارا ۰

اترک بجنورد ۰ – خیبر خرم‌آباد ۱

فولاد نوین اهواز ۰ – میلادمهر تهران ۰

آوالان کامیاران ۲ – پرسپولیس گناوه ۰

شهرداری فومن ۰ – شهید قندی یزد ۳

استقلال ملاثانی ۳ – کارون اروند خرمشهر ۰

به گزارش فارس، در پایان هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم، تیم فوتبال شهرداری آستارا و تیم فوتبال شهرداری فومن در گروه الف این رقابت‌ها به ترتیب در مکان‌های یازدهم و چهاردهم جدول ایستادند.

چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در گروه ب رقابت‌های لیگ دسته دوم با پیروزی دو بر یک مقابل شهرداری بم در مکان سوم جدول ایستاد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظر شما