شناسهٔ خبر: 35437830 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

وزیر‌کار از کارخانه اسید‌سیتریک و روژین تاک بازدید‌کرد

" محمد شریعتمداری " وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و " هوشنگ بازوند " استاندار کرمانشاه از کارخانه اسید سیتریک و کارخانه روژین تاک بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون  ،کار و رفاه اجتماعی عصر امروز پنج شنبه 28 شهریور ، درسفر یک روزه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ،  طرحی توسعه ای اشتغالی نیز در شهرک بیستون کرمانشاه  با حضور"حاتم شاکرمی " معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و "محمد رضوانی فر " مدیرعامل شستا ( شرکت سرمایه گذاری و تامین اجتماعی )  به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش درجریان این سفر وزیر تعاون ، کارورفاه اجتماعی  ،مرحله دوم شرکت صنعت گستر سدید با سه خط تولید جدید شامل صندلی پژو پارس، رام موتور و رنگ نیز افتتاح شد.

محصول تولیدی شرکت گستر سدید  تولید ۸۰ هزار شاسی انواع کامیون و خودرو است و شرکت لاوین پلاست بیستون با تولید انواع لوله پلاستیکی شرکت دیگری  بود که  امروز به بهره برداری رسید.


شایان ذکراست با راه اندازی کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه، کشور از واردات ماده اسید سیتریک بی نیاز می شود.

گفتنی است ، "محمد شریعتمداری " وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای افتتاح چند طرح تولیدی و عمرانی به استان کرمانشاه سفر کرده در اولین برنامه خود صبح پنجشنبه وارد شهرستان پاوه شد و با حضور در یادمان شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با امام این شهر نیز دیدار و گفت و گو نمود.

حضور در جلسه شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی، جلسه شورای اداری استان با رویکرد اشتغال و حضور در ششمین نشست اعضای مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌های وزیر تعاون در کرمانشاه است.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر همچنین با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه دیدار کرد.

 

نظر شما