شناسهٔ خبر: 35436746 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ریوالدو: پی اس جی درس بزرگی به رئال داد

ریوالدو معتقد است که شکست رئال برابر پی اس جی می توانست سنگین تر از 3-0 باشد و رئال درس بزرگی از این باخت گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال در یکی از بدترین شب های اروپایی خود در یک دهه اخیر با سه گل مغلوب پی اس جی شد تا شروعی نگران کننده در لیگ قهرمانان داشته باشد. رئال شباهت زیادی به تیم افول کرده فصل گذشته داشت و نشان داد که برای بازگشت به روزهای خوبش کار سختی پیش رو دارد.

در شبی که پی اس جی سه مهاجم سرشناس خود را در اختیار نداشت، رئال هم غیبت ستاره های خود نظیر سرخیو راموس و لوکا مودریچ را به شدت حس کرد و تقریبا برابر حریف پاریسی خود  هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

انتقادات حالا از رئال و زیدان اوج گرفته و خیلی ها نسبت به آینده این تیم بدبین شده اند.

 

 

 

 

ریوالدو ستاره برزیلی سابق بارسا در رابطه با شکست سنگین رئال به "BETFAIR" گفت:« زیدان کار زیادی دارد تا دوباره رئال را به زمانی برگرداند که سه چمپیونزلیگ پیاپی برد. بازیکنان رئال پس از سال های درخشانی که داشتند و با رئال همه چیز را بردند، حالا باید درون زمین بهترین عملکردشان را داشته باشند. رئال مثل پی اس جی غایبان بزرگی داشت به خصوص راموس که یک رهبر درون زمین است اما وقتی در ترکیب بازیکن کافی ندارید تا خلاء بازیکنان باکیفیت را پر کنند، به مشکل می خورید. به نظرم زیدان شاید مجبور باشد که وارد نقل و انتقالات زمستانی شود تا یکی دو خرید در تیمش داشته باشد.»

 

ریوالدو ادامه داد:« پی اس جی بدون داشتن ستارگانش یعنی نیمار و امباپه یک نمایش عالی داشت. معتقدم رئال مادرید از یک تحقیر تاریخی گریخت. این شکست حتی می توانست سنگین تر باشد. پی اس جی دیشب درس بزرگی به رئال داد. ادن هازارد هم شروع بدی در چمپیونزلیگ با رئال مادرید داشت اما یک بازیکن بزرگ به هم تیمی هایش نیز برای درخشش نیاز دارد تا ارزش خود را ثابت کند.»

 

نظر شما