شناسهٔ خبر: 35436013 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتشار طراحی اولیه گوشی منعطف موتورولا با قابلیتی منحصر به فرد + تصویر

جدیدترین طراح ثبت شده گوشی منعطف موتورولا با نام RAZR 2019 در فضای مجازی منتشر شده است که به ما از وجود یک ویژگی منحصر به فرد در آن خبر می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صرف نظر از این که گوشی‌های منعطف را به داخل یا خارج باز کنیم، خم شدن آن‌ها در اطراف محور عمودی، این دستگاه‌ها را ضخیم و بلند می‌کند و همچنین باعث می‌شود حمل کردن آن‌ها در جیب سخت و اذیت‌کننده باشد. این مشکلات در دو گوشی جدید هوآوی و سامسونگ یعنی Mate X و گلکسی فولد کاملا مشهود است.

تا کردن گوشی منعطف از محوری که کوتاه‌تر بوده و در حالت افقی است ممکن است این ویژگی‌های منفی را از بین ببرد؛ دلیل این امر هم این است که این نوع خم شدن باعث می‌شود گوشی در حالت فشرده‌تری قرار بگیرد. احتمالا به این دلیل است که گوشی جدید RAZR موتورولا از این نوع طراحی استفاده می‌کند. در واقع این دستگاه یک جایگزین بسیار جذاب برای گوشی‌های تاشو قدیمی این شرکت است، اما لولای آن اکنون به صورت نامرئی در قسمت داخلی قرار گرفته است.

انتشار طراحی اولیه گوشی منعطف موتورولا با قابلیتی منحصر به فرد +تصویر

بیشتر بخوانید:  بررسی اندروید ۱۰؛ با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدترین نسخه اندروید آشنا شوید

توانایی منحصر به فرد گوشی تاشو موتورولا

تاکنون دو شایعه در مورد اندازه صفحه نمایش این گوشی هنگام باز بودن فاش شده است که یکی از آن‌ها ۶.۵ و دیگری ۶.۲ اینچ است. اما یک صفحه نمایش ثانویه نیز در بخش خارجی آن وجود دارد که کار‌هایی مانند نشان دادن اعلان‌ها و موارد مشابه را انجام می‌دهد. این طراحی‌های اولیه جدید که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده توسط یکی از خبرگزاری‌های معتبر فناوری کشف شده و در اختیار طرفداران قرار گرفته است. در این الگو‌ها ما چیزی را دیدیم که تا به اکنون ندیده بودیم و آن تا شدن گوشی از محور افقی است که در ابتدای همین خبر راجع به آن صحبت کردیم. البته موردی که باعث منحصر به فرد بودن این طراحی می‌شود، توانایی تا کردن این گوشی در نقاط مختلف است در نتیجه خم کردن این دستگاه به محور وسط وابسته نیست.

متاسفانه به نظر می‌رسد در این نوع طراحی فضای خالی در پشت گوشی برای قرارگیری صفحه نمایش خارجی دیده نمی‌شود. اما نباید این مسئله را فراموش کرد که این طراحی‌ها تنها نمونه‌های اولیه‌ای هستند و در مراحل نهایی بهبود و توسعه خواهند یافت.

قیمت احتمالی گوشی تاشو موتورولا

همان طور که اپراتور Verizon از RAZR انتظار دارد، شایعه شده که موتورولا این گوشی جدید منعطف خود را در سطح میان‌رده‌ها قرار داده است. علت این رده‌بندی هم می‌تواند نبود پردازنده پرچمدار یا یک باتری عظیم الجثه باشد. این ویژگی گوشی منعطف موتورولا جالب توجه است، زیرا در حالی که شرکت‌های سامسونگ و هوآوی از بهترین و گران‌قیمت‌ترین سخت‌افزار‌ها در محصولات منعطف خود استفاده کرده‌اند، موتورولا این کار را نکرده است؛ در نتیجه می‌توان قیمت پایین‌تری نسبت به گوشی‌های منعطف دیگر از این دستگاه جدید انتظار داشت.

دو گوشی گلکسی فولد و Mate X به ترتیب ۲۰۰۰ دلار و ۲۵۰۰ دلار قیمت دارند در نتیجه وجود یک برچسب ۱۵۰۰ دلاری روی گوشی 2019 RAZR در دنیای محصولات منعطف طبیعی است.

انتهای پیام/

طراحی اولیه گوشی منعطف موتورولا RAZR 2019 منتشر شد

برچسب‌ها:

نظر شما