شناسهٔ خبر: 35435370 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

وجدانی:

تسهیل در خروج باعث استقبال دانشجویان برای شرکت در پیاده روی اربعین می‌شود

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی گفت:تسهیل در خروج باعث افزایش مشارکت دانشجویان در پیاده روی اربعین می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو,گردهمایی فعالین دانشجویی اربعین حسینی با حضور مسئولین فرهنگی و مسئولین ستاد اربعین استان ها در مجتمع تربیتی آموزشی سیدالشهدا آبعلی به مدت دو روز در حال برگزاری است.
در مراسم افتتاحیه این نشست امیر وجدانی معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن خوش آمد گویی به فعالان دانشجویی اربعین حسینی٫ به تشریح اهمیت مسئله اربعین دانشجویی و جایگاه بسیج دانشجویی در این عملیات پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به تغییر فرآیند خروج از کشور دانشجویان در راستای تسهیل گری و عدم نیاز به صدور روادید گفت: استقبال دانشجویان امسال از اربعین از سال های گذشته بیشتر می باشد و سعی ما بر این است که تمامی شرایط برای زائران امام حسین علیه السلام فراهم باشد.

وجدانی در ادامه با اشاره به بحث بین الملل بودن مسئله اربعین و اهمیت ورود بسیج دانشجویی به این مسئله از ورود جدی و برنامه ریزی بسیج دانشجویی به این مسئله خبر داد و گفت در این راستا تعاملاتی با عراق صورت گرفته است تا امسال با توجه تجربه موفق کنگره شهدای دانشجو بتوانیم در عرصه بین الملل ورود کرده و شهدای دانشجو جبهه مقاومت را معرفی بکنیم.

در ادامه این نشست فعالان و دست اندرکاران هر استان با اشاره به برنامه های خود در عملیات اربعین ۱۳۹۸ به تشریح برنامه ها و بررسی آن ها پرداختند.

گفتنی است گردهمایی فعالین دانشجویی اربعین حسینی به مدت دو روز در مجتمع تربیتی اموزشی سید الشهدا در حال برگزاری است.

نظر شما