شناسهٔ خبر: 35434913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس فدراسیون:

رشته کاراته در آذربایجان‌غربی از پتانسیل بالایی برخوردار است

ارومیه- ایرنا- رییس فدراسیون کاراته گفت: آذربایجان‌غربی در رشته کاراته از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و میزبانی این استان از مسابقات بین‌المللی وحدت و دوستی اثبات کننده این مدعاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدحسن طباطبایی که برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات کاراته آذربایجان‌غربی به ارومیه سفر کرده است، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این استان جایگاه قابل قبولی در رشته کاراته و دارد حضور چندین ملی‌پوش از جمله «باربد صداقت» و «سیدعلی کریمی‌» در تیم ملی و کسب مدال های جهانی توسط آنها نشان از ظرفیت بالای آذربایجان‌غربی در این رشته است.

وی با تبریک به انتخاب «جواد سلیمی» به عنوان رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی افزود: حضور سلیمی در فدراسیون کاراته و فدراسیون‌های جهانی و آسیا به عنوان یکی از بزرگان این رشته نقش مهمی در رشد و پیشرفت کاراته استان دارد.

وی با قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برای میزبانی شایسته ادوار قبلی مسابقات بین‌المللی وحدت و دوستی در این استان اضافه کرد: با توجه به اینکه پانزدهمین دوره این مسابقات از فردا /جمعه/ در سالن ۶ هزار نفری غدیر با حضور ۱۱ کشور و با حضور بزرگان کاراته و مسوولان ارشد فدراسیون جهانی برگزار می‌شود امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته‌ای کیفیت کاراته این استان و شهر ارومیه را به نمایش بگذاریم.

مجمع انتخاباتی هیات کاراته آذربایجان‌غربی امروز با حضور ۲ نامزد برگزار شد که «جواد سلیمی» با کسب تمام ۱۹ رای حاضرین در مجمع، برای ۴ سال دیگر به عنوان رییس این هیات در پست خود ابقا شد.

وی هم‌اکنون یکی از داوران ارشد ایران در مسابقات جهانی است که شانس انتخاب به عنوان یکی از ۱۵ داور برگزیده برای قضاوت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز دارد.

6185/

نظر شما