شناسهٔ خبر: 35434699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس قزوین اعزام شد

قزوین - ایرنا - کاروان تجهیزات ورزشی روز پنجشنبه در قالب همایش کاروان مهر با نشاط به مدارس قزوین اعزام شد.

صاحب‌خبر -

در این مراسم محمد جعفری مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.
در این مراسم ۵۴ دستگاه نیسان اقلام ورزشی و بهداشتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به مناطق چهارده گانه آموزشی استان ارسال شد.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در این مراسم گفت: در سند تحول بنیادین توجه به مدرسه در اولویت قرار دارد و به نوعی عیار و میزان یک جامعه را باید از طریق مدارس آن ارزیابی کرد.

خیرالله رحمانی افزود: امروز در برخی از مناطق استان قزوین به علت محدودیت‌ها در فضاهای آموزشی، مدارس شکل نمادین به خود گرفته اند و باید برای کیفیت این فضاهای آموزشی و تربیت دانش آموزان در طراز انقلاب از تمام ظرفیت‌های معنوی و مادی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ما به انسان تمام ساحتی نیاز دارد که علم و تهذیب نفس را سرلوحه قرار داده و در راستای اعتلای نظام و انقلاب برآید و وظیفه مربیان آموزشی است که در تعلیم و تربیت، تمام ساحت‌های تربیتی را درنظر بگیرند.

 ۲۳ مردادماه امسال نیز کاروانی از تجهیزات اداری و آموزشی به منظور تقویت امکانات مدارس به ۹۶ مدرسه در مناطق محروم و کمتر برخوردار قزوین ارسال شد.
۶۱۰۱*۹۹۲۵

نظر شما