شناسهٔ خبر: 35434697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ستاره پرسپولیس در برزخ؛ مشکل ستاره سرخ‌ها چیست؟

مهاجم گلزن پرسپولیس این روزها حال و روز خوشی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، هر چقدر که سعی کنیم به خودمان بقبولانیم نمایش ضعیف جونیور براندائو در ترکیب پرسپولیس به خاطر تازه وارد بودن او و ناهماهنگی‌اش با تیم طبیعی است، در مورد علیپور نمی‌توانیم دلیل قانع‌کننده و دندانگیری پیدا کنیم تا برای توجیه نمایش ضعیفش مقابل صنعت نفت ارائه دهیم.

تصور می‌کردیم علیپور بعد از قطعی شدن ماندنش در پرسپولیس و پایان داستان ترانسفرش به اروپا با تمرکز و دقت کافی برای پرسپولیس بازی کند و اصلاً پیش‌بینی کرده بودیم او از همین بازی درخشش خود را آغاز خواهد کرد و تبدیل می‌شود به همان مهاجم ششدانگ دو فصل گذشته که در خط حمله بهترین بود.

 اتفاقاً در بازی دوستانه با سایپا وقتی علیپور دو گل فوق‌العاده و ماهرانه به ثمر رساند به این باور رسیدیم که از بازی سوم به بعد او شبیه خودش خواهد شد و گره از کار خط حمله پرسپولیس می‌گشاید اما نشد که نشد.

علیپور که سابقه شش گل زده مقابل صنعت نفت آبادان را داشت در این بازی می‌توانست نخستین، دومین و حتی سومین گل خود در فصل جدید را به ثمر رسانده و به یکباره با جهشی خیره‌کننده به صدر جدول گلزنان برسد اما او خیلی راحت موقعیت‌هایش را از دست داد و با دست خالی از این میدان بیرون رفت.

علیپور در همان دقیقه 3 بازی قدر پاس خوب ترابی را ندانست. او در طول بازی نمایش ضعیفی در ارائه کارهای ترکیبی و ایجاد موقعیت برای خودش داشت اما وقتی در 20 دقیقه پایانی مسابقه شرایط بازی پرسپولیس بهتر شد و در موقعیت گلزنی قرار گرفت نیز کاری از پیش نبرد. علیپور موقعیت‌های دقیقه 76 و 83 را به راحتی از دست داد اما اوج گل‌نزنی‌اش را در دقیقه پایانی بازی نشان داد که بار اول قدر پاس عالی ترابی را ندانست و بار دوم بعد از فرار از تله آفساید حریف باز هم ضربه آرامی به توپ زد که توسط مدافع حریف دفع شد.

حالا و با تداوم گل نزنی‌های مهاجم اول پرسپولیس قطعاً انتقادها از علیپور بالا خواهد گرفت اما سؤال اساسی این است که دقیقاً مشکل این بازیکن چیست که اینگونه ضعیف عمل می‌کند؟ آیا او هنوز از نظر ذهنی مشکل دارد و مهیای درخشش در پرسپولیس نیست یا مشکل بدنی دارد و مسأله دیگری باعث شده تا از فرم خوب دو سه فصل اخیرش فاصله بگیرد؟

نظر شما