شناسهٔ خبر: 35434678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تارتار: بازیکنان در زمین مراقب همدیگر باشند/ از بازی با سپاهان ۳ امتیاز می‌خواهیم

71595

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: مطمئنا فردا یک بازی زیبا را شاهد خواهیم بود و امیدوارم مقابل سپاهان به هدف‌مان که کسب ۳ امتیاز است برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی سپاهان اظهار کرد: ما در  ۳ هفته گذشته نشان داده‌ایم که تیم بسیار خوبی هستیم و بازیکنان با کیفیتی داریم. با هم هستیم و وقتی در یک تیم همه با هم باشند هیچ غیر ممکنی وجود ندارد. این شعار تیمی ما است. با بازیکنان صحبت کردیم که امسال یک تیم متفاوت باشیم.

تارتار ادامه داد: خیلی خوشحالم که در شهر اصفهان هستم. خاطرات گذشته در این شهر برایم زنده شد. من سال ۷۲ در این شهر برای تیم سپاهان بازی کردم و باید به مسئولان استان تبریک گفت به خاطر پیشرفت این شهر. آدم لذت می‌برد وقتی در خیابان‌های اصفهان راه می‌رود و نگاه می‌کند. بسیار شهر جذابی است.

او درباره عباس عسگری، بازیکن تیمش هم بیان کرد: متاسفانه امروز با خبر شدیم که رباط صلیبی‌اش پاره شده است. او هم از نظر فنی و هم از لحاظ اخلاقی برای ما یک وزنه بود. مجموعه تیم ما تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت و همه به خاطر این اتفاق ناراحت هستیم. از همه بازیکنان می‌خواهم که در زمین بازی مراقب همدیگر باشند. یک فوتبالیست تمام درآمدش از فیزیکش است. امیدوارم از این به بعد همه بازیکنان از هم مراقبت کنند. نتیجه نمی‌تواند آنقدر مهم باشد که سلامتی یک ورزشکار از دست برود. از او می‌خواهم که صبور و قوی باشد تا زودتر به میادین برگردد. جایش در تیم ما خالی است.

تارتار درباره بازی با سپاهان هم توضیح داد: بازی برابر سپاهانی که از مدعیان اصلی قهرمانی است و مربی بسیار بزرگی دارد سخت است. از زمانی که آقای قلعه‌نویی به سپاهان برگشت این تیم به همان شکل سابق یعنی مدعی بودن برگشت و شخصیت آقای قلعه‌نویی تاثیر زیادی در این قضیه داشته است. او نیازی به تعریف من ندارد و سابقه‌اش آنقدر قوی است که همه چیز مشخص است. بازیکنان با کیفیت، ساختار قوی و مدیریت توانمندی دارند. همه چیزشان خوب است. بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنیم، البته برای آن‌ها هم سخت است. ما در این ۳ هفته گذشته نشان داده‌ایم که تیم بسیار خوبی هستیم و بازیکنان با کیفیتی داریم. با هم هستیم و وقتی در یک تیم همه با هم باشند هیچ غیر ممکنی وجود ندارد. این شعار تیمی ما است. با بازیکنان صحبت کردیم که امسال یک تیم متفاوت باشیم. مطمئنا فردا یک بازی زیبا را شاهد خواهیم بود. امیدوارم به هدف‌مان که کسب ۳ امتیاز است برسیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره برنامه‌های تیمش در این فصل هم، گفت: هدف‌گذاری باشگاه این است که تیم دغدغه سقوط نداشته باشد ولی انتظارمان از خودمان بیشتر از این حرف‌هاست. باید تیمی باشیم که همه به ما احترام بگذارند و ما را تحسین کنند. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و مهم این است که ما تلاش‌مان را برای رسیدن به هدف انجام بدهیم. امیدواریم که در هفته آینده اتفاقات خوبی بیفتد. متاسفانه بازیکنانم تا الان هیچ دریافتی نداشته‌اند. باشگاه قول داده است در هفته آینده به تعهداتش عمل کند.

تارتار در پایان گفت: ما از نظر کسب امتیاز راضی نیستیم اما از کیفیت بازی‌هایی که انجام می‌دهیم راضی هستیم و به آینده امیدوار خواهیم بود. درباره تیم سپاهان باید بگویم آن‌ها پر تعداد حمله می کنند و ما باید با ضد تاکتیک شیوه بازی سپاهان، به آنها ضربه بزنیم. آن‌ها روی ارسال از جناحین بسیار خوب کار می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما