شناسهٔ خبر: 35434634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آموزه‌های دفاع‌مقدس آینده کشور را بیمه کرد

رشت - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت : آموزه های دفاع مقدس آینده این مرز و بوم را بیمه کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ پاسدار  حسین مصطفی‌پور روز پنجشنبه در نشست خبری در جمع رسانه‌های گروهی استان افزود : در برهه ای از تاریخ ، جهان استکبار صدام را به جان ملت ایران انداخت و  جرم ملت این بود که میخواست استقلال  داشته و آزاد باشد.

وی اظهار کرد: هشت سال دفاع جانانه با کمک لایزال الهی ، رهبری  امام( ره ) و پای کار بودن مردم اتفاق افتاد که  پس از سال‌ها  ملت ایران اسلامی اجازه نداد وجبی از مرز و بوم کشورمان به دست دشمن بیفتد و جنگ با همه خسارات و تألم هایی که داشت یک گنج برای کشور است.

وی اظهار داشت:  هر روز ملت خودشان را در یک  دفاع مقدس جدیدی می بینند و دشمن در عرصه های مختلف از جمله  اقتصادی،  اجتماعی و فرهنگی به ما حمله کرده و اگر قرار است از این حملات جان سالم به در ببریم بایستی با برنامه‌ریزی دفاع مقدس کار کنیم .

سرهنگ مصطفی بور بیان داشت: اگر سپاه در بحث هایی همچون محرومیت‌زدایی اهتمام دارد،  می‌خواهد که در مقابل تهاجمات دشمن نقش آفرینی کند  چرا که دشمنان می‌خواهند در تحریم های اقتصادی آن قدر عرصه بر مردم تنگ شود که از آرمان‌های خود فاصله بگیرند.

وی در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوی سپاه قدس گیلان اشاره و تصریح کرد : بیش از ۵۰۰ برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس که امسال با شعار ما پیروزیم ، در استان پیش‌بینی شده است.

وی به صدا در آمدن زنگ مقاومت،  رژه مشترک نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور، افتتاحیه نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس،  پخش زنده برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی  ، برگزاری نشست ها ،تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان را از جمله برنامه های پیش بینی شده از سوی سپاه قدس گیلان ذکر کرد.

سرهنگ مصطفی پور همچنین یادواره شهدای دانش آموزی، افتتاح واحد مسکن محرومان، پیاده روی پایوران نیروهای مسلح، برگزاری اردوی جهادی عارضه یابی صنعتی، اهدای جهیزیه به نوعروسان  و ویزیت رایگان را از دیگر برنامه های سپاه قدس استان عنوان کرد.

هفته دفاع مقدس همزمان با ۳۱ شهریورماه مصادف با سالروز حمله رژیم بعث عراق به میهن اسلامی در سال ۵۹ اغاز می شود.

۷۲۹۶ /۲۰۰۷

نظر شما