شناسهٔ خبر: 35434631 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با مهاجری حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

سینگ: نساجی با متدهای روز فوتبال اروپا جلو می رود

هافبک تیم نساجی مازندران می گوید مشکلی برای بازی کردن ندارد و هر زمان کادرفنی صلاح بداند در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

امید سینگ در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط نساجی مازندران قبل از دیدار با شاهین بوشهر عنوان کرد: شرایط تیم مان خوب است. تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته ایم و آماده دیدار با شاهین هستیم. امیدوارم بتوانیم از این مسابقه سربلند بیرون بیاییم و 3 امتیاز را بگیریم.


وی ادامه داد: ما مقابل سایپا بازی خیلی خوبی انجام دادیم و حقمان اصلا باخت نبود. فکر می کنم خیلی بدشانس بودیم. روی اشتباهات فردی گل خوردیم و متاسفانه جبران کمی سخت شد. با این حال اتفاقات آن بازی را فراموش کردیم و برای بردن مقابل شاهین هم قسم شده ایم.


هافبک نساجی درباره بازی نکردن خودش در 3 هفته ابتدایی تاکید کرد: من امسال کمی دیر به تیم نساجی اضافه شدم. با این حال از نظر بدنی کاملا آماده ام و مشکلی برای بازی کردن ندارم. البته هنوز با تیم هماهنگ نشده بودم که فکر می کنم از این بازی شرایطم بهتر است. مشکلی نیست و هر زمان کادرفنی بخواهد آماده بازی هستم.


سینگ درباره آینده نساجی در لیگ نوزدهم گفت: من شک ندارم امسال نتایج خوبی کسب می کنیم. آقای مهاجری به عنوان سرمربی زحمات زیادی می کشد. او مربی‌ای است که فوتبال روی زمین را دوست دارد. اگر به بازی های ما نگاه کنید، می بینید که با متدهای روز فوتبال دنیا و اروپا جلو می رویم و فوتبال زیبایی را انجام می دهیم که این مساله نشات گرفته از تفکرات آقای مهاجری است. من هم دوست داشتم با مربی ای کار کنم که فوتبال را روی زمین انجام می دهد و به همین خاطر بار دیگر در نساجی ماندم. شک ندارم امسال با آقای مهاجری حرف های زیادی برای گفتن داریم.


وی در پایان درباره استقبال هواداران از خودش بیان کرد: دست تک تک هواداران نساجی را می بوسم و از آنها ممنونم. این هواداران استثنایی هستند و واقعا به من محبت داشتند. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد شان را با بازی های خوب بدهم. جا دارد از مالکان باشگاه نساجی هم تشکر کنم که خیلی زحمت می کشند. امیدوارم این مجموعه خوب بتواند روزهای پرفروغی را پشت سر بگذارد.

نظر شما