شناسهٔ خبر: 35434605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پسماندها در حاشیه محورهای روستایی پلدختر جمع‌آوری شود

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست پلدختر با اشاره به ضرورت جمع‌آوری پسماندها در این شهرستان گفت: برای واژگونی تانکرهای حامل مواد سوختی در محورهای پلدختر چاره‌اندیشی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، علی الشتری‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه اداره راهداری محل دپوی زباله‌ها را در حاشیه روستاها قرار دهد و در مکان‌های جنگلی تابلوهایی مبنی بر محل گدر حیوانات وحشی نصب کند، اظهار داشت: پلدختر زیستگاه خیلی از حیات وحشی بوده که دارای گونه‌های نادری هستند و باید از آن‌ها محافظت کرد.

وی با بیان اینکه واژگونی تانکرهای حامل مواد نفتی باید به‍طوراصولی رفع شود، افزود: حفاظت محیط زیست بعداز واژگونی خاک‌های آلوده را جمع‌آوری می کند، ولی اصل آلودگی به‌طور کامل برطرف نمی‌شود که باید آن‌را به‌طور کامل برطرف کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست پلدختر با اشاره به اینکه شرکت نفت باید مواد نفتی وآلودگی‌ها را جمع‌آوری کند، عنوان کرد: یک قطره مواد نفتی 20هزار مترمکعب آب را آلوده می‌کند که با این همه واژگونی محیط‌زیست و آب‌های پلدختر آلوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از میدان بسیج تا هواشناسی زباله ریخته‌شده که بابد جمع‌آوری شود، بیان کرد: راهداری پسماندها و زباله‌ها در جاده آسار که جاده جایگزین پلدختر به خرم‌آباد و در روستاهای مورانی و جلگه خلج قرار دارد را جمع‌آوری کند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما