شناسهٔ خبر: 35434479 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار پیشوا:

برگزاری یادواره‌های شهدا بدون اخذ مجوز از فرمانداری ممنوع است

منطقه جنوب شرق تهران

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا بدون اخذ مجوز از فرمانداری ممنوع است ، شهدا شان و جایگاه ویژه‌ای دارند و یادواره‌هایی که به نام شهدا برپا می‌شود باید با بهترین کیفیت و بدون هرگونه سوء استفاده شخصی برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسین عباسی ظهر پنجشنبه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ، خاطر نشان کرد: یادواره شهدا و بزرگداشت پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس دو برنامه‌ای است که همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان پیشوا اجرا خواهد شد.سال گذشته دو یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس و همچنین در بهمن‌ماه با حضور پرشور مردم و مسئولان در پیشوا به اجرا درآمد.

عباسی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، باید ضمن دعوت از مداح و سخنران مطرح و در شان نام شهدا و جایگاه شهرستان، اقدامات گسترده و هماهنگی را جهت برگزاری هر چه بهتر یادواره شهدا در این ایام صورت داد.

وی اظهار کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید همراه با طرح و ایده بوده و در خصوص راهبردهای فرهنگی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شود.

فرماندار شهرستان پیشوا یادآور شد: با توجه به تمرکز مجتمع‌های مسکونی در شهرک‌های بالادست و ضعف زیرساخت‌ها، شهرداری و مجموعه‌های فرهنگی نگاه خود را معطوف به این منطقه نموده و ضمن تدارک برنامه‌های مختلف در جهت نهادسازی و توسعه تشکلات مردمی در این نقاط کمک  کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما