شناسهٔ خبر: 35434408 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۵ رویداد و برنامه ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در کیش برگزار می شود

کیش - ایرنا- جزیره کیش به مناسبت هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری ۱۵ رویداد، مسابقه و برنامه ورزشی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در گزارشی اعلام کرد: این برنامه های ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در طول هفته دفاع مقدس در جزیره کیش برگزار می شود.

  در بخش بانوان؛ مسابقات شنا، والیبال، نجات غریق، تیراندازی و شطرنج از جمله مسابقاتی که مناسبت هفته دفاع مقدس در جزیره کیش برگزار می شود. 

 در بخش آقایان نیز، مسابقات پاراسل، دوی نیروهای مسلح، تنیس روز میز، والیبال، تیراندازی با تفنگ، شطرنج و طناب کشی پیش بینی شده است.

همچنین همایش پیاده روی خانودگی و طناب کشی دارت بانوان و اقایان از دیگر برنامه های ورزشی هفته دفاع مقدس در جزیره کیش اعلام شده است. 

 در ایام هفته دفاع مقدس، در مجموع ۴۰ ویژه برنامه گرامیداشت  در کیش اجرا می شود که این برنامه ها شامل همایش نیروهای مسلح، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس، شب شعر دفاع، برگزاری مسابقات ورزشی، به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس و برپایی شب داستان و خاطره دفاع مقدس است.

 برپایی همایش کسب وکار با هدف رونق تولید، اجرای تئاتر هفته دفاع مقدس، شب عکس هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عطر افشانی مزار شهدای گمنام، اکران فیلم سینمایی هفته دفاع مقدس به همراه نقد و بررسی، همایش پیاده روی خانوادگی و همایش بزرگ شکستن حصر آبادان از دیگر سرفصلهای برنامه ای هفته دفاع مقدس در جزیره کیش اعلام شده است.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش  در گفتگو با ایرنا ضمن تجلیل از حماسه سازی های رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس گفت: نگاه تبیینی به مقوله های فرهنگی در این ۴۰ سال کشورمان را به مرز خودکفایی و شکوفایی رسانده و این مهم از الزامات برنامه ریزی های فرهنگی کشور است.
    هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان، رزمندگان نیروهای مسلح، مردم و شهدای گرانقدر است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

  هفته دفاع مقدس، هرساله از ۳۱ شهریور آغاز می شود و امسال برای سی نهمین سال با شعار «ما پیروزیم» در سراسر کشور برگزار می شود.  

۱۳۳۹

   

نظر شما