شناسهٔ خبر: 35433762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیرآبادی فراهانی:

علت تأخیر در افتتاح پروژه‌های عمرانی قم باید بررسی شود

قم عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طولانی شدن زمان بهره برداری از پروژه‌های عمرانی قم گفت: علت این موضوع باید بررسی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد با انتقاد از طولانی شدن زمان بهره‌برداری پروژه‌های استان قم گفت: عمده مشکل استان قم طولانی شدن بهره برداری از بعضی پروژه‌ها است که بعضا تا بیش از ۱۰ سال هم طول خواهد کشید باید این مشکل پیگیری و بررسی شود مثلا پروژه‌هایی مانند قلعه سنگی و بافت‌های فرسوده باید آسیب شناسی شده و اجرایی شود.

وی بیان کرد: باید بررسی شود این پروژه‌ها به دلیل نبود منابع مالی و یا تعلل پیمانکار به تاخیر افتاده است و برای بررسی پروژه‌های مسکن مهر کمیته‌ای تشکیل شده است تا معضلات و مشکلات آن بررسی و حل و فصل شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برای بافت‌های فرسوده و احیای آن کمیته‌هایی از بین مردم تشکیل یافته که از اقشار روحانی، مهندس و غیره هستند باید از ظرفیت این کمیته‌ها در استان قم استفاده شود.

وی افزود: این کمیته‌ها در حال دعوت از سرمایه گذار برای احیای بافت‌های فرسوده هستند که باید در این شورا از این کمیته‌ها دعوت و از نظرات آن‌ها استفاده کرد.

نظر شما