شناسهٔ خبر: 35433706 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

میاتوویچ:

زیدان توان حل مشکلات رئال را ندارد

ستاره سابق رئال مادرید از اینکه زیدان بتواند رئال را از این معضلی که درش گرفتار شده نجات دهد، ناامید شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان ماه مارس گذشته بود که یک بار دیگر به رئال برگشت و هدایت تیمی را برعهده گرفت که در دو ال کلاسیکوی متوالی مغلوب بارسا شده بود. کار با زیدان هم خوب پیش نرفت و رئال تا پایان فصل نتوانست نتایج خوبی کسب کند و لالیگا را در رتبه سوم به اتمام برد. 

رئال در نقل و انتقالات شش بازیکن از جمله ادن هازارد را جذب کرد ولی در پیش فصل در اغلب بازی هایش بازنده بود و فصل را هم چندان خوب شروع نکرده است. از 4 بازی اول لالیگا رئال دو برد و دو تساوی کسب کرده و شب گذشته در لیگ قهرمانان با سه گل مغلوب پی اس جی شد تا انتقادات از زیدان قوت بگیرد.

 

 

 

 

پدراک میاتوویچ در مورد شرایط رئال و زیدان به کادنا سر گفت:« انتظار چنین نتیجه ضعیفی از رئال را نداشتم و فکر می کردم چهره ای متفاوت از رئال خواهیم دید. اطمینان داشتم رئال در لیگ قهرمانان که در آن تخصص دارد، برابر پی اس جی شروعی قدرتمندانه خواهد داشت ولی برعکس شد. پی اس جی در همه جای زمین برتر از رئال بود و این مایه نگرانی است. به نظر فصل جاری هم مثل فصل گذشته خواهد بود.»

 

میاتوویچ ادامه داد:« از همان دقیقه اول بازی رئال در جریان بازی قرار نگرفت تا دقیقه پایانی. رئال اجازه داد بازیکنان پی اس جی بهترین نمایش خود را ارائه دهند. این رئال کار زیادی در پیش دارد و برای بهتر شدن باید بیشتر تلاش کند. باید نگران بود و کادر فنی باید به دنبال راه حل باشد ولی به عقیده من زیدان توانایی لازم برای خارج کردن رئال از این شرایط را ندارد. با او رئال بهتر از این نخواهد شد.»

 

 

 

 

نظر شما