شناسهٔ خبر: 35431178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بشار؛ حامل توپ با رمز موقعیت سازی (عکس)

بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس وظیفه حمل توپ و موقعیت سازی را در تیم کالدرون برعهده دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، تیم گابریل کالدرون در حالی کار خود در لیگ برتر را جلو می‌برد که فقدان بازیکنانی نظیر سروش رفیعی و محسن مسلمان که بازیساز هستند، در نمایش این تیم به وضوح مشاهده می‌شود. این نکته ای است که گابریل کالدرون نیز روی آن صحه گذاشت و گفت که تیمش از ایجاد موقعیت ناکام بوده و نمی‌تواند در نیمه زمین حریف توپ را جلو ببرد.

 

حالا در آستانه مسابقه ای که معمولا موقعیت سازی در آن سخت تر انجام می‌شود، پرسپولیسی‌ها در تمرینات تلاش می‌کنند تا آمادگی خود را بازیابند و در این بین، نگاه ها بیش از همه به بشار رسن است؛ ستاره ای که توانایی حمل توپ را دارد و فصل گذشته نیز نشان داد که می‌تواند مهاجمان را تغذیه کند.

 

او در بازی با تراکتور ۴۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و پس از بازی کالدرون دلیل این تعویض را توانایی بشار در حمل توپ قلمداد کرد. همچنین شوت زیبای او در تبریز سبب شد تا کالدرون مجاب شود این بازیکن را وارد ترکیب اصلی کند.

 

بشار در لیگ هفدهم عملکرد بسیار خوبی در دربی داشت و با سرعت بالایش، انتقال توپ در نمایش سرخ ها را نیز تسریع می‌کرد. اکنون در شرایطی که بازیکنانی نظیر احمد نوراللهی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده نیز در ترکیب هستند، او فرصت بهتری برای نمایش توانایی هایش را خواهد داشت.

 

سال گذشته او دوئل جالبی با طارق همام داشت اما حالا بازیکن عراقی استقلال از این تیم جدا شده و بشار در مقام مقایسه با هافبک هایی نظیر داریوش شجاعیان، علی دشتی و... خواهد بود.

 

در شرایطی که علی علیپور و براندائو جونیور در سه هفته اخیر از گلزنی ناکام بوده اند، بخشی از این ناکامی روی دوش هافبک های پرسپولیس نیز قرار دارد و بی‌تردید آن ها باید در دیدار مقابل استقلال، نمایش بهتری داشته باشند.

 

نظر شما