شناسهٔ خبر: 35428352 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بیش از 970 ساعت از آنتن صداوسیما دراختیار اهالی خیابان پاستور

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- درهفته دولت امسال با طراحی مدیران رسانه ملی رکورد حضور مسئولان در رادیو و تلویزیون شکسته شد و 978 ساعت و ده دقیقه از بهترین لحظات جدول پخش صداوسیما در اختیار اهالی خیابان پاستور قرار گرفت تا بی واسطه دستاوردها و تلاش‌هایشان را برای مردم بیان کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، بخش ­های خبری و شبکه ­های رادیویی و تلویزیونی سراسری رتبه ­های اول تا چهارم را در روایت تلاش­ های دولت به دست آوردند
در هفته دولت، معاونت سیاسی در بخش های مختلف خبری خود بیش از 126 ساعت و 23 دقیقه را به انعکاس خدمات دولت و صحبت‌های دولتمردان اختصاص داد که در میان آن‌ها بخش‌های مختلف خبری شبکه خبر پیشتازند.
شبکه‌های تلویزیونی سراسری نیز در این هفته 53 ساعت و 15 دقیقه میزبان دولتمردان بوده و یا برنامه‌هایی درباره خدمات دولت پخش کرده‌اند که در میان آن‌ها شبکه سه سیما با 14 ساعت و 30 دقیقه در رأس قرار دارد.
شبکه‌های سراسری معاونت صدا هم در این یک هفته، 89 ساعت و 13 دقیقه از برنامه های خود را به قوه مجریه اختصاص دادند که در میان آن‌ها سهم شبکه رادیویی "گفتگو" با 16 ساعت و 40 دقیقه بیش از سایرشبکه‌ها بوده است.
شبکه های تلویزیونی استانی هم در هفته دولت 291 ساعت و 15 دقیقه میزبان دولتمردان بوده یا برنامه‌هایی در زمینه خدمات دولت پخش کرده اند که در میان آن‌ها شبکه استانی همدان با 26 ساعت و 36 دقیقه رکورددار است.
شبکه های رادیویی استانی هم 394 ساعت و 45 دقیقه از بهترین لحظات خود را به بیان خدمات دولت دوازدهم اختصاص داده اند که در میان رادیوهای استانی، رادیو گلستان با 35 ساعت و 27 دقیقه فعال‌ترین آن‌ها بوده است.
شبکه‌های مختلف معاونت برون‌مرزی هم در هفته دولت 20 ساعت و 37 دقیقه از برنامه‌های خود را به تلاش‌های دولتمردان اختصاص دادند و گوشه‌هایی از پیشرفت‌های ایران اسلامی را به تصویرکشیدند.
رادیوهای برون‌مرزی هم در این هفته دست خالی از بیان دستاوردهای دولت دوازدهم بیرون نیامدند و دو ساعت و چهل و دو دقیقه از برنامه‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.
این میزان ساعات فقط مختص برنامه‌هایی است که برای معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نظارت سازمان قابل احصاء بودند و ساعات و دقایق فراوانی هم در صدا و هم در سیما وجود دارد که به هیچ عنوان قابل جمع بندی نیست و یا در اختیار قوه مجریه یا راوی تلاش‌های دولتمردان در قالب های مختلف بوده است.

نظر شما