شناسهٔ خبر: 35426407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی قم:

کارگروه امور زیربنایی مرجع تصمیم‌گیرنده برای سند توسعه قم است

قم - مدیرکل راه و شهرسازی استان قم کارگروه امور زیربنایی را مرجع تصمیم‌گیرنده برای سند توسعه قم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صبوری غروب چهارشنبه در پایان جلسه کارگروه امور زیربنایی استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: در این جلسه ۴ مورد تعیین کاربری و بررسی گازرسانی به روستای اسماعیل آباد و هم‌چنین تشکیل دهیاری در روستای تیره و برسی ۶۰ مورد دیوارکشی خانه کارگری مورد بررسی قرار گرفت.

وی کارگروه امور زیربنایی را مرجع تصمیم‌گیرنده برای سند توسعه قم دانست و گفت: بر اساس بخشنامه جدید ۴ کارگروه به شورای برنامه‌ریزی استان قم ادغام شده است که شامل امور زیربنایی و شهری، توسعه عشایری و روستایی و هم‌چنین آمایش و محیط زیست می‌باشد که در این جلسه قرار شد برای هرکدام از این کارگروه‌ها یک گروه کاری تعریف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: فلسفه وجود کارگروه امور زیربنایی برای تصمیم‌گیری سند توسعه استان است که جلسه اصلی در دبیرخانه این کارگروه تشکیل می‌شود و  کارگروه‌های زیرمجموعه امور زیربنایی امور شهری هر کدام شرح وظایفی دارند و موضوعات و مصوبات را طرح و در شورای برنامه‌ریزی تصویب می‌شود.

بلاتکلیفی آرامستان مهم «دارالسلام» قم با توجه به صرف ۵ میلیارد هزینه

رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه با اشاره به بلاتکلیفی «آرامستان دارالسلام» شهر قم بعد از چند سال گفت: این آرامستان که از پروژه‌های مهم شهر است بعد از چند سال بلاتکلیف مانده و با توجه به هزینه کردن ۵ میلیارد تومان برای آن از سرمایه مردم از سوی شهرداری متوقف مانده است.

عبدالله جلالی افزود: وجود یک آرامستان برای شهر قم یک مطالبه مهم است و هنوز مصوبه کارگروه زیربنایی را ندارد وقتی مصوبه‌ای ابلاغ و هزینه‌ای هم برای آن شده چرا باید متوقف شود؟ و هرساله شهرداری برای فضای سبز آن هزینه‌هایی را می‌پردازد و باید تعیین تکلیف شود.

نظر شما