شناسهٔ خبر: 35426394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار قزوین:

اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به قزوین از مطالبات مردم است

قزوین- استاندار قزوین گفت: اجرای همه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان از مطالبات اساسی مردم است و هیچ بهانه ای برای متوقف شدن آن نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری صبح پنجشنبه با حضور علی اصغر احمدی معاون هماهنگی و پیگیری امور استان های دفتر رئیس جمهور و هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

در ابتدای جلسه جمالی پور استاندار قزوین گفت: استان قزوین ظرفیت های متنوعی درحوزه های صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری دارد که در سند آمایش به آن اهمیت داده شده و باید در تصمیم گیری های مرتبط با توسعه استان مورد توجه قرار گیرد.
 
وی افزود: علاوه بر این باید چند کار مهم و مطالبات مهم و اساسی مردم که در برنامه ها به آن توجه نشده پیگیری شود.

استاندارقزوین گفت: در مدیریت جدید استان هرگونه رفتار و حرکت و نیز تدوین برنامه در چارچوب قانون، منطق و عقلانیت خواهد بود.

جمالی پور تصریح کرد: یکی از مهمترین کارها و وظایف ما تلاش در جهت تحقق وعده های رئیس جمهور محترم در سفر استانی به قزوین است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان ملی و استانی باید تلاش کنند تا وعده های رئیس جمهور بدون کم و کاست اجرایی شود زیرا مردم نمی پذیرند پروژه های سفر رئیس جمهور به بهانه کمبود اعتبار تعطیل شده یا به اجرای آنها بی توجهی شود.

 جمالی پور گفت: در تخصیص اعتبارات باید اولویت با پروژه های سفر باشد و اعتبارات باقی مانده برای اجرا و اتمام پروژه ها  به سرعت و قبل از انجام سفر دوم رئیس محترم جمهور به استان تامین شده و تخصیص یابد.  

وی خاطرنشان کرد: نباید فقط به اعتبارات دولتی متکی بود بلکه لازم است از ظرفیت همه مجموعه ها به ویژه بخش خصوصی استفاده کرد.

جمالی پور اظهار داشت: نهادهایی چون ستاداجرایی، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام(ره) منابع مالی خوبی برای اجرای پروژه ها در مناطق محروم دارند که باید از آنها نیز استفاده کنیم.

استاندار قزوین از مدیران استان خواست آماده یک حرکت جهادی در مسیر توسعه استان باشند.

نظر شما