شناسهٔ خبر: 35426380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار ملارد:

۸میلیاردتومان جهت کاهش غبار و بیابان زدایی در ملارد هزینه شده است

ملارد- فرماندار ملارد گفت: تاکنون ۸میلیارد تومان برای کاهش گردوغبار و بیابان زدایی در ملارد هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی صبح پنج شنبه در جلسه شورای اداری ملارد که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: بارها مسائل و مشکلات ملارد اعلام شده است و انصافا استاندار مطالبه گری ویژه ای برای شهرستان های غرب استان داشته است.

وی با بیان اینکه ملارد شهرستانی تازه تاسیس و با انواع و اقسام مشکلات است و البته بسیاری از مشکلات مرتفع شده است گفت: شهرستان ملارد با تولید ۴۰ درصد قارچ کشور در بخش کشاورزی مزیت نسبی دارد و پیشران توسعه ملارد بخش کشاورزی است و البته با اولویت بندی مطالبات بخش صنعت را پیگیری می کنیم.

توکلی کجانی افزود: اگر درهفته دولت امسال شاهد افتتاح طرح های عمرانی خوبی بودیم این امر حاصل تلاش همه مدیران بود و بعد از تلاش برای تحقق شعال رونق تولید مسائل اجتماعی را در ملارد در اولویت قرار دادیم و البته در مسائل زیست محیطی و بیابان زدایی تاکنون ۸میلیارد تومان برای کاهش گردوغبار هزینه شده است.

فرماندار ملارد در خصوص مشاغل خانگی در ملارد نیز بیان داشت: ایجاد مشاغل خانگی نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی در ملارد دارد متاسفانه با کمبود اعتبارات مواجه هستیم.

وی عنوان داشت: تصفیه خانه شهر ملارد در مراحل پایانی قرار دارد و در هفته دولت فروش انشعاب فاضلاب را آغاز کردیم و در خصوص آب شرب شهرستان ملارد مشکل وجود دارد و پیگیر حفر ۶ حلقه چاه در سطح شهرستان هستیم.

نظر شما