شناسهٔ خبر: 35426371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای اقدامات انتظامی و ترافیکی ویژه بازگشایی مدارس در گلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از اجرای اقدامات انتظامی و ترافیکی ویژه بازگشایی مدارس برای تامین نظم و برقراری امنیت مدارس در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،گفت:  همانند سال‌های گذشته امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های ویژه اجرای اقدامات انتظامی و ترافیکی ویژه بازگشایی مدارس در دستور کار قرار گرفت و در این خصوص طرح‌های مختلفی برای تامین نظم و برقراری امنیت مدارس و صیانت از دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

او افزود: برای افزایش امنیت دانش آموزان کلیه مدیران مدارس شهرستان باید نسبت به نصب دوربین‌های مداربسته در درب‌های ورودی اقدام نمایند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: یکی از مسایل مهمی که باید همیشه مورد نظر والدین قرار بگیرد انتخاب سرویس‌های مدارسی است که دارای مجوز هستند  و توصیه می‌شود که از خودرو‌های شخصی و بدون پروانه استفاده نکنند.

او افزود: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند مزاحم نوامیس و یا آزار و اذیت دانش آموزان و سایر شهروندان شود با قاطعیت تمام برخورد و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی گلوگاه گفت: ماموران ما علاوه بر نظارت بر تردد وسائل نقلیه به وسلیه راهنمایی و رانندگی ،به منظور برقراری امنیت عمومی نیز گشت‌های انتظامی در هنگام تعطیلی مدارس در خیابان‌ها و کوچه‌ها پر رفت آمد را در برنامه کاری خود نیز خواهند داشت.

عنایتی گنجی افزود: نیروی انتظامی در تلاش است با برقراری نظم و امنیت مطلوب، فضای اجتماعی سالم و با نشاطی را برای شکوفایی، نوآوری و پیشرفت همه قشر‌های جامعه به ویژه دانش آموزان فراهم کند.
انتهای پیام/س

اجرای اقدامات انتظامی و ترافیکی با شروع سال تحصیلی جدید در گاوگاه

نظر شما