شناسهٔ خبر: 35424775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گواردیولا: طی 8 ماه، یک بار شکست خوردیم اما به کیفیت این بازیکنان شک نمی‌کنیم؛ از این‌که مربی آنها هستم، لذت می‌برم

نوید معصومی

سرمربی منچسترسیتی از تمام بازیکنانش راضی است و با وجود کمبود گزینه در دفاع میانی، هیچ شکی به خوب بودن فرناندینیو نداشته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - از چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23:30 شاختار دونتسک میزبان منچسترسیتی بود. این دیدار از گروه C رقابت ها برگزار شد و با پیروزی 3-0 شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید. سرمربی اسپانیایی پس از بازی به بی بی سی اسپورت گفت:

تمام بازیکنان امشب فوق العاده بودند. ما بازی را خوب آغاز کردیم و نمایش خوبی داشتیم. از فصل گذشته که شکس خوردیم، بهتر بودیم. آغاز کردن این رقابت ها با یک پیروزی خارج از خانه بسیار مهم است. حالا صعود به مرحله بعد دست خودمان است. 

منچسترسیتی پس از شکست مقابل نوریچ سیتی در این هفته لیگ برتر توانست واکنش خوبی داشته باشد و پیروز شود:

وقتی می بریم، مربی تصمیمات درستی گرفته و وقتی می بازید، مربی تصمیمات اشتباهی گرفته است. ما طی 8 ماه، یک بار شکست خوردیم اما به کیفیت این بازیکنان شک نمی کنیم. از این که مربی آنها هستم لذت می برم. 

فرناندینیو در قلب خط دفاعی در کنار اوتامندی شب خیلی خوبی داشت:

ما گزینه های زیادی در خط دفاعی نداریم. فرناندینیو تنها کسی است که من دارم. او بازیکنی باهوش و پسری باورنکردنی است. او خیلی خوب کار کرد. به همین دلیل است که او انقدر برای ما مهم است. او شخصیت و تجربه بالایی دارد و وقتی حرفی می زند، سایر بازیکنان در رختکن به او گوش می دهند و این خیلی مهم است. هیچ شکی نداشتم که او در مرکز خط دفاعی هیچ مشکلی نخواهد داشت.

نظر شما