شناسهٔ خبر: 35424223 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -

حاتمی‌کیا لیست بازیگرانش را تکمیل کرد

با گذشت دو هفته از آغاز تصویربرداری فیلم سینمایی «خروج» اسامی بازیگرانِ اصلی که جلوی دوربین ابراهیم حاتمی‌کیا خواهند رفت، منتشر شد. فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، گیتی قاسمی، مهدی فقیه، سام قریبیان، محمد فیلی، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، فرزاد حسنی، رامین پور ایمان و محسن صادقی نسب در این فیلم سینمایی به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین با اضافه شدن محمدرضا شریفی نیا لیست بازیگران این فیلم تکمیل شد.
تازه ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج پس از طی مراحل پیش تولید، دو هفته قبل با حضور عوامل در گچساران جلوی دوربین رفت. «خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است که بعد از «به وقت شام» در حال تولید است.

زهرا داودنژاد به «روزی دو میلیون» پیوست

با ادامه پیش تولید فیلم سینمایی «روزی دو میلیون» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی، «زهرا داوودنژاد» به این پروژه سینمایی پیوست. به گزارش ایسنا، زهرا داوودنژاد که برای بازی در «شماره ۱۷ سهیلا» نامزد جایزه جشن خانه سینما شد، سابقه بازی در فیلم‌هایی چون «بچه‌های بد»، «کلاس هنرپیشگی» و «مصایب شیرین۲» را در کارنامه دارد.
پیش از این نازنین بیاتی به عنوان اولین بازیگر این فیلم انتخاب شده بود.  «روزی دو میلیون» نام موقت دومین فیلم توکلی بعد از «متولد٦٥» است که حال و هوای جوانانه دارد.
«روزی دو میلیون» یک فیلم اجتماعی و به قلم جمیله دارلشفایی نوشته شده که به زودی در تهران کلید می‌خورد.تا کنون هیچ خلاصه داستانی از این فیلم منتشر نشده است.

نمایش آثار منتخب سیزدهمین دوسالانه
 عکس ایران 

نمایشگاه «نگاهی دیگر» شامل منتخبی از آثار سیزدهمین دوسالانه عکس ایران ۲۹ شهریور در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.
به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، نمایشگاه منتخبی از آثار سیزدهمین دوسالانه عکس ایران با عنوان «نگاهی دیگر» ۲۹ شهریور تا ۹ مهرماه در گالری‌های بهار و نامی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
این نمایشگاه از سوی انجمن عکاسان ایران با همکاری خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و منتخبی از عکس‌های آرت فتوگرافی و عکاسی خلاقانه سیزدهمین دوسالانه عکس ایران به نمایش گذاشته می‌شود.
سیزدهمین دو سالانه عکس ایران با موضوع آزاد و در دو بخش «آرت‌ فتوگرافی»  یا عکاسی هنری و عکاسی خلاقانه توسط انجمن عکاسان ایران با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمن ماه ۱۳۹۳ در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

«موسیقی مجلسی» در مهرگان روی صحنه می‌رود

نمایش «موسیقی مجلسی» به نویسندگی آرتور کوپیت و کارگردانی مهدی علی نژاد و طاها محمدی از ۱۰ مهرماه سال جاری در تماشاخانه مهرگان به صحنه می‌رود. به گزارش روابط عمومی نمایش، موسیقی مجلسی به نویسندگی آرتور کوپیت، مترجمی عاطفه پاکبازنیا، کارگردانی مهدی علی نژاد و طاها محمدی و تهیه کنندگی حامد پوراسفندیانی از روز ۱۰ مهرماه ساعت ۲۱ در تماشاخانه مهرگان به صحنه می‌رود.
در این اثر نمایشی سوگند صدیقی، سپیده ساعدی، الناز نباتی،‌هانیه اصغری، شیوا جوانمرد، وحیده رخشان، میترا مسائلی، تینا حاج محمدرضا، قاسم عبداللهی به ایفای نقش می‌پردازند.

برچسب‌ها:

نظر شما