شناسهٔ خبر: 35423903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال وبختیاری:

طرح پاکسازی محیط اطراف مراکز آموزشی اجرا شد

شهرکرد- ایرنا- طرح پاکسازی اطراف مراکز آموزشی و مدارس همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها کشور در استان چهارمحال وبختیاری اجرا شد.

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال وبختیاری گفت: در آستانه بازگشایی مدارس "طرح پاکسازی اطراف مراکز آموزشی و مدارس" در شعاع یک کیلومتری این مراکز در سطح استان همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

سرهنگ سلیمان ریاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه این طرح از سال ۹۶ تاکنون در سراسر کشور اجرا می شود، گفت: در شهرکرد ۶ خرده فروش، تهیه و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر و آلات مصرف و تهیه مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی از اولیاء دانش آموزان و مسوولان آموزش و پرورش خواست تا در زمینه برخورد با سوداگران مرگ پلیس را یاری کند و در صورت مشاهده هرگونه قاچاقچی یا مورد مشکوک از طریق تماس با ۱۱۰ و پلیس مبارزه با مواد مخدر ، موضوع را اطلاع‌رسانی کنند.

به گفته وی، این طرح با همکاری دستگاه قضایی، امنیتی و اطلاعاتی و سپاه استان در راستای برخورد با خرده فروشان محیط پیرامون فضای آموزشی و محل تردد دانش‌آموران و دانشجویان به منظور ایجاد امنیت پایدار در سطح شهر اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: این طرح تا روز بازگشایی مدارس اجرا و در طول سال تحصیلی نیز به صورت موردی با خرده فروشان برخورد خواهد شد.

سرهنگ ریاحی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۷ هزار دانش‌آموز و ۲ هزار ئ ۴۰۰ واحد آموزشی دارد.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

نظر شما