شناسهٔ خبر: 35421585 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

اخراج بولتون، چراغ سبز برای مذاکره با ایران بود؟

مهر نوشت: امام جمعه تبریز با اشاره به اخراج جان بولتون گفت: آمریکا برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره دست به هرکاری میزند و اخراج مشاور امنیت ترامپ چراغ سبز به این گفتگوها بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم عصر امروز دردیدار فرماندهان نیروهای مسلح یگان های نمونه مستقر در تبریز با بیان اینکه نیروهای مسلح محبوب ترین قشر در بین مردم هستند گفت : پاسداشت هفته دفاع مقدس یعنی تکریم نیروهای مسلح جان بر کف که در جای جای ایران اسلامی با تلاشی شبانه روز امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران را تضمین میکنند و مردم قدردان این رشادت ها هستند که دشمن را یک روز در آسمان و روزی دیگر در مرزهای خاکی و همچنین در دریا زمین گیر کرده است.

امام جمعه تبریز افزود : بسیاری از نیروهای مسلح ما در مناطق صعب العبور و مناطقی حافظ امنیت این مرزو بوم هستند که در فصل سرد سال امکان تردد هم در آنها وجود ندارد و مواد غذایی به سختی در اختیار آنها قرار میگیرد.

وی با بیان اینکه افتخار نیروهای مسلح رهبری و فرماندهی مرجعی عالیقدر برآنهاست ادامه داد: نیروهای مسلح ما تحت امر فرماهدهی کل قوا امام خامنه ای عزیز در جهت حراست از امنیت و آرامش خاک پاک ایران بزرگ با حرکت مسیر بلند خودکفایی از تجهیزات دفاعی و نظامی پیشرفته ای برخوردارند که این توانمندی ها لرزه به اندام دشمنان انداخته است.

نماینده ولی فقیه درآذرباجان شرقی در ادامه با اشاره به راهبرد نه جنگ و نه مذاکره در برابر آمریکا گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی با این راهبرد استراتژیک مقاومت را تنها راه پیروزی بر دشمن عنوان کردند و برای پاسخ به برخی عناصر داخلی که به آمریکا چراغ سبز مذاکره میداند بیان فرمودند که مذاکره با آمریکا در هیچ سطحی انجام نمیگیرد.

امام جمعه تبریز به اشاره به اخراج جان بولتون از کاخ سفید ادامه داد : آمریکا برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره دست به هرکاری میزند و اخراج مشاور امنیت ترامپ چراغ سبز به این گفتگوهاست اما همان طور با توانمندی های دفاعی در فضا کشور پهباد فوق پیشرفته آنها را ساقط کردیم با تبعیت از راهبرد عدم مذاکره با سران ایالات متحده در این مسیر هم بر دشمنان پیروز خواهیم شد.

 

نظر شما