شناسهٔ خبر: 35421357 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آبراهام: چلسی خشم ناشی از شکست مقابل والنسیا را روی لیورپول خالی خواهد کرد؛ حمایت لمپارد از من ارزش بالایی دارد

میلاد وفادار

مهاجم ۲۱ ساله چلسی بازی با صدرنشین لیگ برتر را فرصتی عالی برای جبران باخت شب گذشته در استمفوردبریج می‌داند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تامی آبراهام پس از شکست ۱-۰ چلسی مقابل والنسیا گفت که آبی‌ها خشم خود ناشی از این نتیجه را روی لیورپول خالی خواهند کرد.

به گزارش اسکای، در شبی که راس بارکلی در لحظات پایانی مسابقه یک ضربه پنالتی از دست داد، گل رودریگو سه امتیاز بازی را به حساب تیم مهمان واریز کرد. اما آبراهام سریعا توجه خود را معطوف به بازی آینده کرده است.

(یکشنبه) شخصیت تیم ما سنجیده خواهد شد. می‌توانیم خشم‌مان را مقابل لیورپول خالی کنیم. بازی بسیار بزرگی است و هر دو تیم به دنبال پیروزی در آن خواهند بود. مشتاق این خواهیم بود تا شرایط را رو به راه کنیم. هنوز در مقاطع ابتدایی (لیگ قهرمانان) هستیم. به شدت بابت این شکست عصبانی هستیم. اما هنوز پنج بازی دیگر باقی است و باید در آن‌ها برنده شویم. بدیهی است که ناراحت هستیم. بهترین بازی ممکن را ارائه نکردیم. والنسیا مانع از این شد که به سبک دلخواه‌مان بازی کنیم و به همین خاطر باید به آن‌ها آفرین گفت. در طول فصل بالا و پایین‌های زیادی خواهیم داشت. باید به راه‌مان ادامه دهیم و ماتم نگیریم.

آبراهام که تحت حمایت هم تیمی‌هایش اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده است و با ۷ گل زده آقای گل کنونی لیگ برتر محسوب می‌شود، درباره اهمیت حمایت شدن توسط اطرافیانش گفت: 

باید فرم شخصی خودم را به سرمربی و سایر اعضای تیم نسبت دهم. وقتی در بازی با لیورپول خودم یک ضربه پنالتی را از دست دادم، با مشکلاتی رو به رو شدم ولی از آن لحظه از من حمایت کردند و مرا باور داشتند. من کنار بازیکنان بزرگی بازی می‌کنم که فرصت می‌سازند و بنابراین فقط نیاز است تا در لحظه درست، در مکان درستی حضور داشته باشم. دانستن اعتماد سرمربی به شما همیشه خوشایند است. در این صورت در هر مسابقه خواستار این هستید تا بهترین عملکرد را برای او رائه کنید. 

نظر شما