شناسهٔ خبر: 35421304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی شاهین: گل‌های بدی خوردیم/ باید در تعطیلات نیم‌فصل بدنسازی کنیم

سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: این باخت از ارزش‌های بچه‌های کرمانشاه کم نمی‌کند، بازیکنان هرچه در توان داشتند، گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن خبیری بعد از بازی تمیش برابر هایپر شاهین‌شهر در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، به تیم هایپر تبریک می‌گویم، بهترین بازیکن این بازی دروازه‌بان تیم هایپر بود که بالای 15 موقعیت گلزنی ما را گرفت و چند توپ هم به تیرک خورد.

سرمربی تیم فوتسال شاهین با بیان این که گل‌های بدی هم خوردیم، گفت: این باخت از ارزش‌های بچه‌های کرمانشاه کم نمی‌کند، بازیکنان هرچه در توان داشتند، گذاشتند.

وی در خصوص تعطیلات نیم‌فصل عنوان داشت: باید از لحاظ نفرات تکمیل شویم و در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم، شاهین در هفته‌های اخیر با تیم‌های بالای جدول بازی کرده بود.

خبیری افزود: در نیم‌فصل دوم شاهین بهتر از نیم‌فصل اول خواهد بود، همین که 10 امتیاز گرفتیم خیلی خوب بوده است، بازیکنان فداکارانه کار کردند و سیر‌ صعودی خوبی را طی کردیم؛ در نیم‌فصل دوم اشتباهات را جبران می‌کنیم و از لحاظ بدنی و ساختار تیمی باید کار کنیم.

سرمربی تیم فوتسال شاهین در خصوص داوری نیز گفت: داور در چند صحنه خطای واضح روی بازیکن ما را نگرفت البته تأثیری در روند بازی نداشتند، به داور هم خسته نباشید می‌گویم، کمیته داوران به داوران جوان بازی می‌دهد.

انتهای پیام/63090/ج20/

نظر شما