شناسهٔ خبر: 35420977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سوگواره بین‌المللی مهر محرم در استان سمنان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی سوگواره محرم گفت: سوگواره «مهر محرم» در استان سمنان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، میثم قدس‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری مسابقه سوگوار مهر محرم در استان سمنان اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقه با هدف گسترش نهضت عاشورای حسینی برپا می‌شود.

وی این مسابقه در بخش‌های مختلفی همچون هنرهای دیجیتال شامل فیلم کوتاه سه دقیقه و عکس، رسانه‌های برخط شامل سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای هوشمند و همراه، چندرسانه‌ای و بازی برگزار می‌شود.

دبیر سوگواره بین‌المللی مهر محرم محورهای این مسابقه را آئین‌ها و نمادهای عاشورایی مانند آیین‌های عزاداری محرم، راهپیمایی اربعین حسینی، نماز ظهر عاشورا و امام حسین (ع) و انسانیت، امام حسین (ع) و امت اسلامی، مودت و محبت اهل‌بیت (ع)، مقاومت و صبر عاشورایی و امربه‌معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

قدس پور از راه‌اندازی پویش جهانی مهر محرم با هشتک‌های فارسی #مهر_محرم، #مهر_حسینی و عربی #حب_الحسین_یجمعنا، #حب_الحسین_یرفعنا و انگلیسی #hussainUnitsUs و #kindMoharram در فضای مجازی خبر داد.

وی هدف از راه‌اندازی این پویش را نقش‌آفرینی فعال در حوزه فضای مجازی عنوان کرد و گفت: افزایش مشارکت مردمی در تولید محتوای دیجیتال با محوریت عاشورا از دیگر اهداف راه‌اندازی این پویش است.

دبیر سوگواره بین‌المللی مهر محرم خاطرنشان کرد: آخرین‌مهلت شرکت علاقه‌مندان در این مسابقه سی‌ام آبان ماه امسال است.

قدس پور افزود: پایگاه اینترنتی www.mehremoharram.ir برای ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه قرار داده‌ شده است.

انتهای پیام/ح

نظر شما