شناسهٔ خبر: 35420821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موکب‌داران عراقی به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند

یک هزار و 200 موکب‌دار عراقی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، کاروان موکب‌داران عراقی مشتمل بر یک هزار و دویست نفر از خادمان حضرت سیدالشهداء (ع) شامگاه امروز با حضور در مرقد امام راحل به مقام والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

کاروان موکب‌داران با نثار تاج گل، یاد و خاطر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.
موکب‌داران عراقی که سه روز پیش(یکشنبه) وارد ایران شده اند، ابتدا برای زیارت حرم امام رضا(ع) به مشهد مقدس مشرف شدند و عصر دوشنبه در همایش تکریم خادمان مراسم اربعین حسینی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر ثامن الحجج که با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد شرکت کردند.

این موکب‌داران دیروز نیز با تشرف به حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) در همایش تکریم خادمان مراسم اربعین حسینی حضور یافتند و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) را زیارت کردند.

کاروان موکب‌داران عراقی صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و شامگاه امروز پس از ادای احترام به امام راحل، از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به سمت عراق حرکت کردند.

هدف این همایش تکریم از خادمان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، همفکری و همدلی موکب داران، وحدت و همدلی بیش از پیش بین مسلمانان عراق و ایران و رساندن پیام پیاده‌روی اربعین حسینی به جهانیان از ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه جاری برگزار شد.

انتهای پیام/پ/ث30

نظر شما