شناسهٔ خبر: 35420627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

صادقی فر:

اقدام سیدجلال حسینی بسیار ارزشمند بود (فیلم)

حرکات ارزشمند قهرمانان بزرگ ورزشی در هیاهوی ورزش قهرمانی را باید ارج نهاد و بنده به نمایندگی از مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به خصوص شخص وزیر از کاپیتان با اخلاق پرسپولیس بواسطه حرکت ارزشمندی که داشتند تشکر و قدردانی می کنم

صاحب‌خبر -

خانواده یکی ازشهیدان مدافع حرم -که برادر این شهید بزرگوار از کارکنان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به شمار می رود - به پاس قدردانی از حرکت ارزشمند " سید جلال حسینی " کاپیتان تیم پرسپولیس در پوشیدن لباس ورزشی با عکس شهید مدافع حرم " اسدالله ابراهیمی " ، از وی درمنزل پدری ایشان تقدیر کردند ..

" ابراهیم صادقی فر" معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی نیز با تقدیم تقدیرنامه از کاپیتان تیم پرسپولیس تشکر کرد .                                           

صادقی فر در این خصوص به همکارما گفت: حرکات ارزشمند قهرمانان بزرگ ورزشی در هیاهوی ورزش قهرمانی را باید ارج نهاد و بنده به نمایندگی از مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به خصوص شخص وزیر از کاپیتان با اخلاق پرسپولیس بواسطه حرکت ارزشمندی که داشتند تشکر و قدردانی می کنم. همچنین گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید مورد نظر که برادرشان از همکاران خوب ما در مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشند.

حجم ویدئو: 5.99M | زمان ویدئو: 00:02:51

نظر شما