شناسهٔ خبر: 35419872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آرش میراسماعیلی: تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد؛ ما دیپلماسی خاص خود را داریم

علی کلهری

آرش میراسماعیلی در مورد تعلیق فدراسیون جودو صحبت هایی را عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- آرش میراسماعیلی در مورد تعلیق فدراسیون جودو  صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش سایت وزارت ورزش، وی گفت:

تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد و سناریوی از پیش تعیین شده بود و متاسفانه ورزشکار ما هم وارد این موضوع شد و در نهایت ایمیلی که امروز دریافت کردیم ، مطلع شدیم تعلیق انجام شده است .

 

رییس فدراسیون جودو ادامه داد:

١٣ سپتامبر ایمیلی دریافت کردیم که  در آن اعلام شده بود ، پنج نَفَر  را برای کمیته انظباطی به منظور بررسی موضوع ایران منصوب کردند و از من خواسته بودند گزارشی را ارائه کنم که دفاع ایران به چه صورت خواهد بود.

آرش میراسماعیلی با اشاره به ایمیلی که امروز با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بصورت کتبی برای دفاع ارائه شده ،توضیح داد:

متاسفانه به یکباره دیدیم ایمیلی که امروز فدراسیون جهانی ارسال کرده ، کاملا جدا از  روالی است که خودشان تعیین کردند و حتی قرار بود در گرندپری وإسکندریة ٢٢ و ٢٣ سپتامبر کمیته انضباطی برگزار و بصورت موقت ایران را تا رسیدگی نهایی ، تعلیق کنند اما در  إیمیل امروز کاملا تمام موارد فدراسیون جهانی نقض شد.

وی با بیان اینکه " گزارش فدراسیون جهانی از جودو ایران حاوی ادعاهای دروغین نسبت به جودوی ایران بوده"  تصریح کرد :

فدراسیون جودو در هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دیپلماسی خودش را خواهد داشت که امیدوارم از این مرحله سخت و تعلیقی که همراه با تحریم ها علیه مردم ایران بوده عبور کنیم و در این جنگ نابرابر به عنوان سرباز مملکت که به آب و خاک پایبند است ، پیروز شویم.

نظر شما