شناسهٔ خبر: 35419832 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

بلیط فروشی بازی «تراکتور - گل گهر سیرجان» آغاز شد

نصر: بلیط فروشی دیدار تراکتور – گل گهر سیرجان از امروز آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، مراحل خرید بلیط به شرح زیر است:

۱. ابتدا باید وارد سایت  ticket.tractor-club.com شوید.

۲. وارد مرحله‌ی ثبت نام کاربری می‌شوید. در این بخش مشخصات فردی نظیر کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس پست الکترونیکی، سال تولد، ماه تولد، نام استان و شهرتان را در جایگاه‌های مشخص شده وارد کرده و روی کلمه‌ی «ذخیره» کلیک می‌کنید. اما اگر در گذشته ثبت نام کرده و بلیط بازی‌های خانگی تراکتور را خریداری کرده‌ بودید، دیگر نیازی به ثبت نام جدید نبوده و شما باید از بخش پنل اعضاء با وارد کردن کد ملی و شماره موبایلی که پیش از این با آن شماره در سایت ثبت نام کرده‌اید، وارد پنل شخصی خود شوید.

۳. وارد صفحه‌ی بلیط بازی‌های خانگی تراکتور می‌شوید. بلیط بازی تراکتور و گل گهر برایتان نمایش داده می‌شود که باید روی آیکون «خرید بلیط» کلیک کنید.

۴.تصویری از ورزشگاه یادگار امام (ره) در صفحه‌ی جدید نمایش داده می‌شود که روی جایگاه مورد نظرتان در این عکس کلیک کرده و سپس آیکون «اضافه به لیست» را انتخاب کنید. همچنین امکان خرید پنج بلیط برای هر نفر وجود دارد و می‌توانید با کلیک روی کلمه «جدید» مشخصات دوستان خود نظیر کد ملی، نام، نام خانوادگی و سکوی انتخابی را وارد کرده و آیکون اضافه به لیست را کلیک کنید، سپس روی آیکون «تایید و پرداخت» کلیک کرده ‌و وارد صفحه جدید شوید.

۵. در این بخش بلیط‌های خریداری شده نمایش داده می‌شود و پس از بررسی درستی اطلاعات وارده در این مرحله، بار دیگر روی آیکون «تایید و پرداخت» کلیک کرده و وارد درگاه پرداخت الکترونیکی می‌شوید.

۶. در مرحله نهایی باید با در اختیار داشتن شماره کارت بانکی، رمز دوم، تاریخ انقضای کارت و رمز CCV2 هزینه بلیط‌های خریداری شده را پرداخت کنید.

خدمت هواداران محترم می‌رساند که تغییر رمز بر اساس ورود اطلاعات کد ملی، نام و نام خانوادگی به سیستم اضافه شد و در صورت همخوانی این سه اطلاعات با اطلاعات قبلی، رمز عبور به شماره موبایل اعلامی تغییر خواهد یافت.

ضرورت دارد تغییر بلیط بازی برای عودتی‌های دیدار برابر پرسپولیس هم چک شد و هواداران می‌توانند کد ملی لیست خرید قبلی را تغییر دهند؛ همچنین پرداختی‌های اضافی بازیخانگی  پیشین (دیدار برابر پرسپولیس) هر کدام از هواداران در کیف پول آن هوادار موجود هست و می‌تواند با تغییر کد ملی برای شخص دیگری هم بلیط تهیه کند.

صادقیان - مدیرعامل باشگاه تراکتور از هواداران پرشور تراکتور درخواست کرد با توجه به نظر مساعد کمیته استیناف در خصوص حضور تماشاگران در این دیدار هواداران این تیم باردیگر ادب و فرهنگ والای دیار آذربایجان را در این دیدار نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما