شناسهٔ خبر: 35419809 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مورد عجیب کیانوش رستمی

رستمی که تحت حمایت کمیته ملی المپیک است، بدون تن دادن به تمرینات کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری به صورت انفرادی تمرین می‌کند. او برادرش را به عنوان مربی برای حضور در تایلند به فدراسیون معرفی کرده است.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|کیانوش رستمی وزنه‌بردار تیم ملی ایران مورد عجیب این روزهای ورزش کشور است.

 

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، روز یکشنبه 24 شهریورماه، در مورد غیبت رستمی در نشست خبری پیش از مسابقات جهانی تایلند گفت: همه به نشست دعوت شدند. رستمی جزو بدنه تیم ملی است اما خودش صلاح ندانست به این برنامه بیاید و ما هم اصرار نداریم آرامش او به هم بریزد.

 

رستمی در بازی‌های آسیایی 2018 تصمیم گرفت در دسته 96 کیلوگرم، یعنی وزنی که سهراب مرادی منظم و با برنامه در آن حضور دارد، وزنه بزند اما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. حضور رستمی و مرادی در یک وزن حواشی بسیاری به دنبال داشت.

رستمی که تحت حمایت کمیته ملی المپیک است، بدون تن دادن به تمرینات کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری به صورت انفرادی تمرین می‌کند. او برادرش را به عنوان مربی برای حضور در تایلند به فدراسیون معرفی کرده است. اما برادر رستمی سابقه‌ای در وزنه‌برداری دنیا ندارد و می‌توان گفت جزو مربیان بنام این رشته و در حد قهرمانی چون کیانوش رستمی محسوب نمی‌شود.

 

با اعلام مسئولان برگزاری المپیک 2020، ایران در این دوره تنها می‌تواند 2 نماینده در بخش مردان داشته باشد. همچنین کشورمان می‌تواند 2 نماینده وزنه‌بردار زن را به رقابت‌های توکیو 2020 اعزام کند.

 

برای کسب سهمیه این تورنمنت لازم است وزنه‌برداران در 6 مرحله گزینشی شرکت کنند و امتیاز به دست آورند.

نظر شما