شناسهٔ خبر: 35419506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رکاب‌زنی ۱۹دوچرخه‌سوار بسیجی از ساری تا حرم رضوی

در آستانه هفته دفاع مقدس گروه دوچرخه سواری بسیجیان استان مازندران به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این گروه ورزشکار با حضور در حرم مطهر رضوی ضمن ادای احترام به ساحت رکاب‌زنی 19 دوچرخه‌سوار بسیجی از ساری تا حرم رضویملکوتی حضرت رضا(ع) به زیارت ایشان مشرف شدند.
تور دوچرخه‌سواری بسیجیان استان مازندران با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یادواره 10هزار و 400شهید این استان با شعار «پای رکاب ولایت» با حضور 19دوچرخه‌سوار که از این تعداد پنچ نفر از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و دو نفر از جانبازان مدافع حرم بودند با رکاب‌زنی 120کیلومتر در روز مسیر ساری تا مشهد را به مدت پنج روز طی کرده و با تشرف به بارگاه نورانی امام مهربانی‌ها تجدید پیمان دوباره با ولایت کردند.
دبیر هیئت دوچرخه سواری استان مازندران و نایب رییس دوچرخه سواری سپاه کربلا در حاشیه این مراسم گفت: تیم دوچرخه‌سواری بسیجیان استان مازندران با هدف ترويج ارزش‌ها و اعتقادات ديني در میان نسل جوان و ايجاد پيوند ميان ورزش روح و جسم نوزدهمین تور دوچرخه‌سواری خود را اجرا کرد.
عبدالمطلب كريمي با بیان اینکه امسال نوزدهمین سالی است که گروه دوچرخه سواری استان مازندران به مشهد مقدس اعزام می‌شود، گفت: این تیم پس از بازگشت به ساری سفر خود را به مقصد کربلای معلی آغاز خواهد کرد..
قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و مداحی توسط مدیحه سرایان و ذاکران اهل بیت(ع) از جمله برنامه‌های اجرایی در جمع تیم دوچرخه سواری استان مازندران بود.

نظر شما