شناسهٔ خبر: 35419482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پروازهای فرودگاه بین‌المللی ارومیه افزایش یافت

ارومیه- ایرنا- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: پروازهای فرودگاه ارومیه در مسیر تهران - ارومیه - تهران افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

محمدعلی نائل قراملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت هواپیمایی آتا، چهار پرواز در مسیر تهران – ارومیه و برعکس به پروازهای هفتگی فرودگاه ارومیه افزوده شد.
وی ادامه داد: این پروازها روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه  هر هفته انجام می‌شود.
وی بیان کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۳:۵۰ پرواز از تهران به سمت ارومیه حرکت می‌کند و در ساعت ۱۵:۵۰ از فرودگاه ارومیه راهی مهرآباد می‌شود.
وی اضافه کرد: پرواز روز پنج‌شنبه نیز ساعت ۲۱ از تهران به سمت ارومیه حرکت می‌کند و ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه از فرودگاه ارومیه راهی مهرآباد می‌شود.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: پرواز روز جمعه نیز ساعت ۱۰:۲۰  از تهران به سمت ارومیه حرکت می‌کند و ساعت ۱۲:۲۰دقیقه از فرودگاه ارومیه راهی مهرآباد می‌شود.
با اضافه شدن این پروازها از فرودگاه بین‌المللی ارومیه، روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، ٢ پرواز به مقصد مشهد  و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی آتا، ایران ایر، قشم، تابان، آسمان و  ساها انجام می‌شود.
۹‪۹۱۸/۲۰۹۳

نظر شما