شناسهٔ خبر: 35419471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار کردستان:

ایمن سازی مدارس در اولویت مدیران آموزش و پرورش کردستان قرار گیرد

سنندج - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خواستار ایمن‌سازی مدارس به عنوان یکی از اولویت های اصلی از سوی مدیران آموزش و پرورش این استان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر, حسین خوش اقبال بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان، از حضور مدیران استانی و شهرستانی در مدارس خبر داد و گفت: در روز بازگشایی مدرسه باید حداقل یک مدیر استانی یا شهرستانی در مدارس حضور داشته باشند زیرا این مهم موجب ایجاد نشاط و امید در بین دانش آموزان می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از زحمات معلمان که علیرغم همه کمبودها و کاستی ها با تمام توان در راه تعلیم و تعلم آینده سازان کشور تلاش می کنند، قدردانی کرد و افزود:  نسلی که امروز در مدارس آموزش می بینند، مدیران فردا هستند و آینده نظام به آن ها بستگی دارد.

وی همچنین از دستگاه های ذیربط و رسانه ها بویژه صدا و سیمای استان خواست با فضاسازی های مناسب زمینه ساز بازگشایی پرشور و شوق مدارس باشند.

خوش اقبال از وجود مشکلات و سختی های ناشی از تحریم ها گفت و اظهار داشت: با تدابیر مقام معظم رهبری و دولت دکتر روحانی، مشکلات مدیریت شده و مردم به واسطه اینکه نظام و کشور را دوست دارند، سختی ها را تحمل و با نظام همراهی کرده اند.  

معاون سیاسی  امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه از مدیران آموزش و پرورش خواست که به  ایمن سازی مدارس توجه کنند زیرا طی چند سال گذشته اتفاقات ناخوشایندی در این خصوص رخ داده است و همچنین توجه به بخش سلامت و بهداشت دانش اموزان را از مهمترین وظایف آموزش و پرورش دانست.

نظر شما