شناسهٔ خبر: 35419417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساماندهی وضعیت اشتغال؛ اولویت اول شهربابک

فرماندار شهربابک موضوع اشتغال را بسیار مهم و اساسی دانست گفت: ساماندهی وضعیت اشتغال؛ جز اولویت‌ها در شهربابک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان دکتر سعید قائینی فرماندار شهربابک در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهربابک با بیان اینکه ساماندهی وضعیت اشتغال؛ اولویت اول شهرستان است، گفت: موضوع اشتغال بسیار مهم و اساسی است و لذا تمامی دستگاه‌ها باید تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکل اشتغال در شهرستان بکار گیرند.

او افزود: ساماندهی وضعیت اشتغال نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها اجرایی است.

قائینی با اشاره به بی عدالتی‌ها در حوزه اشتغال در شهربابک که نارضایتی‌های مردم را به دنبال داشته است، تصریح کرد: با تشکیل کمیته اشتغال به صورت جدی به دنبال تدوین برنامه‌های مناسب و ارائه پیشنهاد‌ها برای بهبود اشتغال و جذب در سطح شهرستان هستیم.

او بیان داشت: وضعیت اشتغال در دو حوزه گردشگری و فرهنگ وهنر باوجود پتانسیل موجود در این حوزه‌ها مغفول مانده است که تلاش بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

قائینی اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، جایگاه شایسته‌ی شهربابک در حوزه‌ی فرهنگ و هنر و گردشگری را به همگان بشناسانیم.

فرماندار شهربابک تمامی مدیران دستگا‌های اجرایی را به ارامش تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار، رعایت عدالت و انصاف دعوت کرد.

انتهای پیام /ح

وضعیت اشتغال در شهربابک سامان دهی می شود

برچسب‌ها:

نظر شما