شناسهٔ خبر: 35419387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آتش سوزی در ارتفاعات جنگلی پشت روستای هوکانی

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دالاهو گفت : از ساعاتی قبل آتش، ارتفاعات جنگلی پشت روستای "هوکانی " از توابع این شهرستان را فرا گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مریم اکبری معاون سیاسی امنیتی فرماندار دالاهو گفت : آتش‌سوزی‌ها از منطقه "امامیه" سرپل ذهاب و ارتفاعات "کل کش" از توابع گیلانغرب در ۲ روز گذشته آغاز و سپس به پشت روستای "هوکانی" شهرستان دالاهو سرایت کرد که منطقه‌ای که دچار حریق شده در واقع بین سه شهرستان مرز مشترک است.

او گفت : با توجه به حضور فرماندار دالاهو در همایش سراسری فرمانداران در مشهد مقدس که هم اکنون در حال برگزاری است، روز گذشته معاون عمرانی فرماندار و بخشدار با حضور تمامی عوامل امدادی و مدیریت بحران برای مهار حریق به منطقه اعزام شدند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دالاهو گفت: این آتش سوزی روز گذشته مهار شد که در نتیجه حریق ۲ روز گذشته ۱۰ هکتار از مراتع مشجر منطقه در آتش سوخت و امروز نیز مجدد حریق از ساعاتی قبل باز هم شعله‌ور شده که منطقه بسیار سخت‌گذر است.

اکبری گفت: اکنون تمام نیرو‌های امدادی و عوامل اطفای حریق و مدیریت بحران و نیرو‌های مردمی پای کار و به منطقه اعزام شده‌اند و تلاش می‌شود آتش سوزی مهار گردد.

 

 

انتهای پیام/د

ارتفاعات جنگلی روستای هوکانی در آتش سوزی سوخت

 

برچسب‌ها:

نظر شما