شناسهٔ خبر: 35419231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه‌ریزی برای تنظیم تفاهم‌نامه‌‌های فرهنگی در استان‌ها/نقش گذرهای فرهنگی در اقتصاد فرهنگ و هنر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مهم‌ترین هدف سفرهای استانی تنظیم تفاهم‌نامه‌های مختلف در حوزه‌های فرهنگی و هنری است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید عباس صالحی عصر امروز در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر که در سالن خطائی اردبیل برگزار شد با اشاره به اهداف سفر به استان‌ها، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سفرهای استانی تنظیم تفاهم‌نامه‌ها و تعیین نقشه راه حوزه فرهنگی استان‌ها است.

وی افزود: ضمن عقد تفاهم‌نامه‌های متنوع، برنامه‌های تدوین و تنظیم شده فرهنگی و هنری از طریق منابع مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری اردبیل عملیاتی خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در طی سفر دو روزه خود به استان اردبیل دیدارهای مختلفی را با اصحاب فرهنگی و هنرمندان استان خواهیم داشت و همچنین شرکت در شورای فرهنگی استان اردبیل از دیگر برنامه‌های این سفر است.

صالحی بیان کرد: طبق برنامه از مراکز فرهنگی و هنری استان اردبیل بازدید خواهیم کرد و خوشبختانه اردبیل از جمله استان‌های موفق حوزه گذرهای فرهنگی است و اقدامات مطلوبی در راستای احداث گذرهای فرهنگی رخ داده است که این گذرها به اقتصاد فرهنگ و هنر و رویدادهای فرهنگی کمک بسزایی می‌کند.

وی حضور در شمال استان اردبیل و دشت مغان را یکی دیگر از برنامه‌های این سفر سه روزه عنوان کرد و گفت: طی این سفر با عشایر و هنرمندان این منطقه دیدار می‌کنیم که امیدواریم این سفر به بهبود و افزایش رویدادهای فرهنگی استان که یکی از استان‌های کهن ایران بوده کمک کرده باشد.

انتهای پیام/3463/418

نظر شما