شناسهٔ خبر: 35419067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شیعیان هندوستان خود را پایبند انقلاب اسلامی می‌دانند

اهواز - ایرنا - نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان گفت: شیعیان هندوستان خود را پایبند انقلاب اسلامی می دانند و به مقام معظم رهبری ارادت خاصی دارند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مهدوی پور در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به دنبال وقوع سیل در ایران، مردم کشمیر و بعضی از مناطق هندوستان احساس کردند که سیل به زندگی خود آنها وارد شده است لذا ابراز همدردی کردند و به صورت خودجوش مبالغی را جمع آوری کرده و در اختیار ما قرار دادند.

وی گفت: بخش از این کمک‌های مردمی در اختیار هلال احمر قرار گرفت و بخشی دیگر آن به کمیته امداد برای بازسازی مسکن سیل زدگان اختصاص داده شد همچنین بخشی از این کمک در اختیار بهداشت و درمان و آموزش و پرورش قرار گرفت.

مهدوی پور گفت: در شهرستان پلدختر ۲ مدرسه بسیار بزرگ را از کمک های شیعیان هند ساختیم که روز اول مهر افتتاح می شود. بی شک همدلی و همیاری مردم هندوستان بیشتر از مسائل مادی برای ما ارزش دارد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین مهدی مهدوی پور امروز چهارشنبه در سفر خود به خوزستان، با حضور در حرم علی بن مهزیار اهوازی ضمن زیارت این حرم مطهر به شهدای گمنام و مدافعان حرم مدفون در این حرم ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه در هندوستان پیش از این با حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز دیدار کرد.

این شخصیت دینی صبح امروز به منظور افتتاح چند طرح بهداشتی و عمرانی از جمله کلنگ زنی ۲ پروژه بهداشت درمان در حمیدیه و احداث ۱۵۰ واحد مسکن برای سیل زدگان در شهرستان کارون و همچنین کلنگ زنی خانه بهداشت در اروندکنار به خوزستان سفر کرده است. 

۹۸۷۹/۶۰۰۲

نظر شما