شناسهٔ خبر: 35419040 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

پژمانفر مطرح کرد؛

راهپیمایی عظیم اربعین، آبی روی آتش فتنه‌های دشمنان اسلام

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: همچنان با پدیده اسلام هراسی و شیعه هراسی مواجهه هستیم و در حقیقت راهپیمایی عظیم اربعین، آبی است که روی آتش فتنه‌ها ریخته شده و می شود.

صاحب‌خبر -

نصرالله پژمانفر درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به فرمایشات صبح امروز رهبری در جمع موکب‌داران عراقی در رابطه با اهمیت و ارزش اربعین اشاره و اظهار داشت: اربعین از جایگاه و ارزش والایی در بین ملت‌های دنیا برخوردار است و باید گفت، که اربعین راه برون رفت از بن بست‌های موجود در میان ملل‌ مختلف مسلمان است.

با پدیده اسلام هراسی و شیعه هراسی مواجهه هستیم

وی در ادامه افزود: علیرغم جاذبه فراوانی که جریان گفتمان اسلامی و دینی دارد، اما همچنان با پدیده اسلام هراسی و شیعه هراسی مواجهه هستیم و در حقیقت راهپیمایی عظیم اربعین، آبی است که روی آتش فتنه‌ها ریخته شده است.

دین اسلام نه تنها دین خشونت نیست، بلکه دین عطوفت و همبستگی است

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: اربعین به وضوح نشان داده است که دین اسلام نه تنها دین خشونت نیست، بلکه دین عطوفت، مهربانی و همبستگی بین ملت‌های گوناگون است و علی الخصوص مذهب تشیع که میدان دار جریان انسجام و وحدت بین آحاد ملل مختلف است.

دشمنان اسلام به دنبال مخدوش کردن ظرفیت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی هستند

عضو فر اکسیون نمایندگان ولایی مجلس به تلاش دشمنان اسلام در جهت مخدوش کردن راهپیمایی عظیم اربعین اشاره و اظهار کرد: دشمنان اسلام تمام سعی خود را به کار گرفته‌اند، که ظرفیت عظیم اربعین را مورد تخریب قرار دهند.

ما باید تلاش خود را معطوف به حفظ ظرفیت بزرگ مذهبی و سیاسی اربعین کنیم

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه افزود: ما باید تلاش خود را معطوف به حفظ ظرفیت بزرگ مذهبی و سیاسی اربعین کنیم و البته ارتباط و وحدت بین مردم در مراسم با شکوه راهپیمایی اربعین می تواند، مورد نظر اقوام و مذاهب گوناگون دنیا شود، که این مسئله باید مورد توجه ویژه‌ای قرار بگیرد، تا خدایی ناکرده دشمنان با اختلاف افکنی به آن خدشه وارد نکنند.

باید از راهپیمایی عظیم اربعین نهایت بهره‌مندی و همدلی را داشته باشیم

نماینده مردم مشهد به رویکرد آستان قدس رضوی نسبت به دعوت از موکب‌داران و خدمت‌‌گزاران به زائران حسینی(ع) در کشورمان اشاره کرد و گفت: بیش از 1200 نفراز موکب‌داران و فعالان خدمت‌گزار به زائران اربعین حسینی(ع) به ایران سفر کرده‌اند که پس از زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و همچنین برنامه‌هایی که در شهر مشهد داشتند؛ امروز هم به دیدار مقام معظم رهبری رقتند.

وی در ادامه افزود: حضور موکب‌داران اربعین در کشورمان، آغاز مسیری است، برای ارتباط بیشتر و موثرتر در جهت انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر تا اینکه نهایت بهره‌مندی معنوی و همدلی را از موقعیت عظیم راهپیمایی اربعین در بین مردم دنیا را شاهد باشیم./

پایان پیام

نظر شما