شناسهٔ خبر: 35418883 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

مطالبات کارگران هپکو پرداخت می‌شود

وعده معاون سازمان خصوصی سازی: تا هفته آینده مالکیت هپکو تغییر و به اهلش سپرده می‌شود و با تجهیز منابع مطالبات کارگران هم به زودی پرداخت خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 خانی معاون سازمان خصوصی سازی در مصاحبه با شبکه خبر گفت: سازمان خصوصی سازی و وزارت صمت و وزارت اقتصاد به شدت و به جد اصلاح شرایط مدیریت شرکت هپکو و وضعیت سهامداری این شرکت را پیگیری می کنند و تلاش می کنیم در هفته آینده تیمی که اهلیت مناسب دارد مالکیت هپکو را به عهده بگیرد. 
 
او با بیان این که الان متقاضیانی هستند که اهلیت کافی برای اداره هپکو دارند افزود: تلاش موازی دیگر ما تامین منابعی است که بتوانیم مطالبات کارگران با تلاش استانداری و استاندار محترم و نمایندگان مجلس استان و شهر اراک طی چند روز آینده پرداخت شود و کارگران و کارکنان شرکت مطمئن باشند که ان شاء الله از طریق بانک ملی و تجهیز منابع این اتفاق خواهد افتاد. 
 
خانی در مصاحبه با ابراز امیدواری درباره اینکه مالکیت جدید بتواند با برنامه مناسب مشکلات شرکت را برطرف کند گفت: هپکو دولتی نمی‌شود و برنامه‌ای نداریم که این شرکت بعد از واگذاری دوباره به دولت بازگردانده شود.

<div id="video-display-embed-code_235079" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/730240/235079?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما