شناسهٔ خبر: 35418848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کالدرون:

دوست داشتم استقلال هر سه بازی را برده باشد

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس می گوید عدم گلزنی مهاجمان او را نگران نمی کند و عدم عملکرد مناسب در میانه میدان او را نگران کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین تیمش که برای مصاف در دربی تهران آماده می شود، صحبت در رابطه با شرایط تیمش را اینگونه آغاز کرد: ما یک جلسه ریکاوری روز گذشته برگزار کردیم، برای بازیکنانی که بازی کرده بودند و کسانی که کمتر بازی کرده بودند، بازی داشتیم و 80 دقیقه بازی کردیم.


کالدرون در مورد مصدومیت شجاع توضیح داد:  شجاع مصدومیتی در پا دارد و در حال ریکاوری است. چند روز دیگر بازی داریم و امیدواریم برای بازی آماده شود.


از کالدرون در مورد اوضاع بحرانی استقلال و شرایط بهتر پرسپولیس پرسیده شد. او در این رابطه بیان کرد: تجربه من می گوید ترجیح می دهم که در دربی تیم مقابل تمام بازی هایش را برده باشد؛ من اینطوری به دربی نگاه می کنم. چون تیم هایی که مشکل دارند، در روز دربی متحدتر هستند و تلاش بیشتری می کنند و در واقع با افتادگی بیشتری وارد بازی می شوند، چون می دانند این بازی حیاتی است.


کالدرون ادامه داد: اما چیزی که برای من مهم است، اینکه تیمم آماده باشد. در بازی آخر از دو بازی اول بهتر بودیم و امیدواریم در بازی استقلال سطح بهتری را نشان دهیم. گل های بیشتری احتیاج داریم و تنها راه این است که گل های بیشتری بزنیم.


از سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در مورد خودش پرسیده شد؛ اینکه خود را یک مربی دربی باز می داند یا خیر. او گفت: دربی در همه کشورها مشابه است. در واقع اینجا طرفداران و تماشاگران بیشتری نسبت به کشورهای دیگر هست. شما وقتی در خیابان هستید، با صحبت های مردم متوجه دربی می شوید. می دانیم مهم ترین بازی سال است و هیچ کس از پیش برنده نیست. نتیجه بازی را نمی توان پیش بینی کرد و هر کسی بهتر باشد، برنده می شود.


از کالدرون در مورد تعویق ساعت دربی پرسیده شد. او عنوان کرد: نمی دانم آیا گرمای زیادی خواهد بود. اگر فدراسیون این تصمیم را برای امنیت بیشتر گرفته است، نمی توانیم صحبتی داشته باشیم ولی هر چه هوا خنک‌تر باشد، شاهد کیفیت بهتری خواهیم بود.
سرمربی 59 ساله در مورد امکانات تیمش در ورزشگاه کاظمی گفت: ما امکانات خیلی خوبی در کاظمی داریم اما مشکلی که هست این است که کاظمی شرایط خوبی ندارد. کیفیت این زمین عالی است، ولی برای امکانات دیگر زیاد خوب نیست.


از کالدرون در مورد تمرین تیم های دیگر در ورزشگاه کاظمی پرسیده شد و او گفت: همانطور که می‌بینید یک بازی آماتور است و آسیبی به زمین نمی‌زند.
کالدرون در مورد اینکه آیا سورپرایزی برای هواداران در دربی دارد، اضافه کرد: سورپرایزی نیست ما می‌خواهیم ببریم و آن ها هم می‌خواهند ببرند. ما به کارمان ادامه می‌دهیم و تیم روند خوبش را طی می‌کند. برای بردن این بازی باید به بیشترین سطح آمادگی برسید.

عملکرد مهاجم تیم در بازی های گذشته خوب نبوده است. کالدرون در این باره گفت: حق با شماست (عملکرد ضعیف مهاجمان) اما کیفیت کار تیمی است که برای مهاجمان امکان گلزنی را فراهم می‌کند. ما در بازیسازی از نیمه زمین به جلو یک مقدار مشکل داریم، به خاطر همین باعث می‌شود موقعیت صددرصد گل نداشته باشیم. علاوه بر این حریفان ما خیلی خوب دفاع کردند. ما در نیم ساعت اول خوب بازی کردیم و امیدوارم بچه ها این روندی که داشتند را در دربی ادامه دهند.

 

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس ادامه داد: جونیور تازه رسیده و این اولین بازی او بود. چون به زبان دیگر بچه ها صحبت نمی‌کند، به زمان نیاز دارد تا خودش را وفق بدهد باید خودش را به فوتبال ایران که سریع تر از فوتبال برزیل است وفق بدهد و به این شرایط عادت کند و این به زمان احتیاج دارد. امیدوارم وقتی به آن سطح مورد نظر رسید گل بزند.

 

سرمربی سابق الهلال حرف هایش را اینگونه در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی با علیپور در مورد فرصت سوزی هایش داشته یا خیر، خاتمه داد: ما برای این که از مهاجمانمان توقع بیشتری داشته باشیم باید وسط زمین را تقویت کنیم. اگر مهاجمان موقعیت گل از دست می‌دهند این من را نگران نمی‌کند ولی چیزی که من را نگران می‌کند این است که موقعیت گل ایجاد نکنیم. اما این که موقعیت گل ایجاد شود این باعث امیدواری است.

نظر شما